🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29307.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ نوروزی؛ مواد لازم برای دورهمی‌هایی با طعم بازی‌های موبایل

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده ...

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - از تن بزداییم.

بازی‌ها یکی از بهترین سرگرمی‌هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می‌کنند، از این رو ما در دیجیاتو برای‌تان بهترین ها را گلچین کرده‌ایم. در این چهار مقاله هفت سنگ نوروزی، عناوین جذاب و سرگرم کننده‌ای را معرفی می‌کنیم تا در طول تعطیلات حسابی مشغول‌شان باشید و از تجربه‌شان لذت کافی را ببرید.

  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت اول]
  • هفت سنگ نوروزی؛ مواد لازم برای دورهمی‌هایی با طعم بازی‌های موبایل
  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌های داستانی
  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت دوم]

این روزها که دور هم جمع می‌شویم، خیلی‌ها می‌گویند موبایل‌ها را کنار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - بگذاریم ولی گاهی اوقات می‌توان با این دیوایس‌های دستی که این روزها به جان انسان‌ها افتاده‌اند رنگ و بویی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - متفاوت به دورهمی‌ها بخشید. در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - این قسمت از راهنمای نوروزی بازی‌های موبایل به عناوینی پرداخته‌این که می‌توانید در کنار خانواده و دوستان تجربه‌شان کنید.

دور (بازی دورهمی)

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

  • بازی آفلاین است

معمولا وقتی صحبت از بازی در جمع‌های خانوادگی یا دوستان می‌شود، اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد «پانتومیم» است. اما این بار بیایید به سراغ یک تجربه‌ متفاوت‌تر و به همان اندازه هیجان‌انگیز برویم: - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - دور (بازی دورهمی). در دور بازیکن‌ها به گروه‌های دوتایی تقسیم شده و روبه‌رو یکدیگر می‌نشینند.

سپس با انتخاب یک موضوع، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای هر تیم کلمه‌ای نمایش داده می‌شود و در این میان یکی از اعضا باید با صحبت کردن (بدون آنکه اشاره مستقیم به کلمه داشته باشد) - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - سعی کند مفهوم آن کلمه را به هم تیمی‌اش برساند تا او حدس بزند. در نهایت هر تیمی که در زمان مشخص شده بیشترین حدس درست را زده باشد، برنده می‌شود.

تفاوت بازی با پانتومیم اینجاست که در پانتومیم با زبان اشاره باید کلمه را توضیح بدهید اما در دور با صحبت کردن غیر مستقیم، جواب را به هم تیمی می‌رسانید.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

دور (بازی دورهمی)

سازنده: دور قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.5 مگابایت زبان:

Scream Go Hero

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

  • بازی آفلاین است

دو سال پیش و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای مدتی کوتاه بازی‌هایی که در آن‌ها با صدا شخصیت اصلی را کنترل می‌کنید، محبوبیت زیادی پیدا کردند. Scream Go Hero یکی از آثار با کیفیت همین سبک است، عنوانی که چند نفره نیست ولی به‌خاطر سیستم کنترل متفاوتش می‌تواند گزینه‌ای سرگرم‌کننده برای جمع‌های دوستانه باشد. در اینجا صداهایی با دسیبل پایین باعث می‌شوند تا شخصیت داستان به سمت رو به رو رفته و برای پرش هم کافیست تن صدا را افزایش دهید. فقط فراموش نکنید ارتفاعی که می‌پرید به صدای کاربر بستگی دارد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

Scream Go Hero

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 139.4 / 25.37 مگابایت زبان:

آهنگتو

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

  • بازی آنلاین است

آهنگتو هم مشابه Scream Go Hero عنوانی چند نفره نیست اما بازی روی سرگرمی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - دست گذاشته که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - حتی در دورهمی‌ها هم می‌توان به سراغش رفت. آهنگتو قدرت خوانندگی بازیکن‌ها را به چالش می‌کشد، در این بازی تنها کاری که باید انجام بدهید این است که یکی از آهنگ‌ها را انتخاب کرده و همزمان که خواننده اصلی می‌خواند، شما هم ترانه را بازخوانی کنید. در این میان اگر توانستید نت‌ها را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - به درستی به زبان بیاورید، امتیاز بیشتری می‌گیرید.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

آهنگتو - AhangeTO

سازنده: گروه آوای نو قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25 مگابایت زبان:

منچرز

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

در منچرز همان کاری را می‌کنید که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - قبلا با منچ‌های فیزیکی انجام می‌دادید. در هر مسابقه چهار بازیکن حضور دارند و به هر کدام از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن‌ها چهار مهره داده می‌شود. حالا با آوردن تاس 6 می‌توانید مهره‌ای را وارد مسابقه کرده و بازی کنید. در این بین مهره باید طول زمین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - را طی کرده و به انتها برسد. اگر هر چهار مهره به نقطه‌های مشخص شده برسند، بازی را خواهید برد. همچنین حریف می‌تواند مهره‌هایتان را زده و آن‌ها را به بیرون بفرستد. بازی قابلیت رقابت با دوستان هم دارد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 48.7 مگابایت زبان:

Brawl Stars

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

  • بازی آنلاین است

خوب رسیدیم به یکی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - از اصلی‌ترین گزینه‌های لیست. براول استارز با وجود اینکه عنوانی آنلاین است اما به‌خاطر ریتم سریع نبردها، حضور چندین حالت گیم‌پلی و قابلیت اجرای بازی روی دیوایس‌های مختلف می‌تواند برای وقت‌هایی که به اینترنت دسترسی دارید، به دورهمی‌هایتان هیجان بدهد. در هر کدام از مودهای بازی ابتدا باید از بین شخصیت‌های مختلف یکی را انتخاب - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کنید. سپس نوبت به نبردها رسیده و بسته به قوانین مشخص شده به جنگ با بقیه بازیکن‌ها می‌روید. در این میان قابلیت دعوت دوستان‌تان - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - را نیز دارید.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 191.6 / 98.96 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone