🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29314.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کشف 36 آسیب پذیری امنیتی جدید در پروتکل LTE

یک تیم چهار نفره از پژوهشگران مؤسسه علم و فناوری پیشرفته کره جنوبی موفق به کشف 51 آسیب پذیری امنیتی در پروتکل LTE شده اند که هزاران شبکه و میلیون ها کاربر را تحت تأثیر ...

یک تیم چهار نفره از پژوهشگران مؤسسه علم و فناوری پیشرفته کره جنوبی موفق به کشف 51 آسیب پذیری امنیتی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - در پروتکل LTE شده اند که هزاران شبکه و میلیون ها کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد.

رخنه های مورد بحث به هکرها اجازه می دهند تماس های ورودی را مسدود کرده، ارتباط کاربر با شبکه موبایل را قطع نموده، پیامک های حاوی لینک های مخرب ارسال کرده و در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - نهایت ترافیک اینترنت مورد استفاده را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - تحت نظر بگیرند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران

البته پیش از این نیز چندین آسیب پذیری امنیتی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - در فناوری LTE کشف شده بود اما تفاوت پژوهش جدید با تحقیقات قبلی، در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - تعداد رخنه های کشف - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - شده و روش مورد استفاده بوده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - که در سمپوزیوم IEEE 2019 (اردیبهشت ماه) تشریح خواهد شد.

اما به صورت خلاصه، تیم تحقیقاتی از تکنیک فازی (Fuzzy) برای پیدا کردن آسیب پذیری ها استفاده کرده اند که در این روش آزمون مبتنی بر کد، حجم بالایی از داده ها به سیستم وارد شده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - و خروجی آن برای یافتن تداخل و بی نظمی مورد مطالعه قرار می گیرد. نتایج به دست آمده در نهایت به توسعه دهندگان و پژوهشگران اجازه می دهد باگ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - های احتمالی را پیدا کرده و آنها را رفع کنند.

پژوهشگران کره ای در مجموع 51 آسیب پذیری مختلف در LTE کشف کرده اند

لازم به ذکر است که محققان کره ای نهادهای 3GPP (متولی پروتکل LTE) و GSMA (نماینده اپراتورهای موبایل) را در جریان پژوهش اخیر قرار داده و در کنار آنها، نتایج پروژه را برای تولیدکنندگان سخت افزار و تجهیزات شبکه نیز ارسال کرده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - اند؛ چرا که آسیب پذیری های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - امنیتی هم در پروتکل و هم در متدهای به کارگیری آن نهفته است و پژوهشگران معتقدند که به احتمال زیاد، تعداد رخنه ها بیش تر از موارد کشف شده خواهد بود.

گفتنی است پژوهش مورد بحث در حالت استاندارد و بدون تبادل کلیدهای رمزنگاری شده انجام گرفته که به همین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر محمودآباد استان مازندران - خاطر، محققان پروژه دیگری را برای کشف آسیب پذیری های این بخش تعریف کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهروان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** مایکروفر سام شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر سنبل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب سمت بوستان محمود آباد محمودآباد هم تعمیر دارید.
پاسخ: بله در بوستان محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone