🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29313.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با نفوذ به تسلا مدل ۳ این ماشین را به خانه بردند

دی ماه سال گذشته مسابقه‌ای به نام Pwn2Own که رقابتی معروفی میان هکر‌ های با اخلاق به شمار می‌رود، یک تسلای مدل 3 را به عنوان سوژه انتخاب کرده و برای هک سیستم‌ های این ماشین، جوایزی ...

دی ماه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سال گذشته مسابقه‌ای به نام Pwn2Own که رقابتی معروفی میان هکر‌ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اخلاق به شمار می‌رود، یک تسلای مدل 3 را به عنوان سوژه انتخاب کرده و برای هک سیستم‌ های این ماشین، جوایزی به ارزش ۳۵ تا ۲۵۰ هزار دلار در نظر گرفته بود. حال به گزارش تک کرانچ یک تیم امنیت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سایبری موفق شدند با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هک تسلای مدل ۳ ، جایزه‌ای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - معادل ۳۷۵ هزار دلار را نصیب خود کنند که شامل یک تسلای مدل ۳ می‌شود.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

ریچارد ژو و آمات کاما دو عضو تیم امنیتی Fluoroacetate به شمار می‌روند که موفق شدند در آخرین روز مسابقه Pwn2Own سال ۲۰۱۹، یک تسلا مدل ۳ را از طریق مرورگر آن هک کنند.

آنها برای هک تسلا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مدل 3 از یک باگ JIT  در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پردازش رندر مرورگر استفاده بردند و کد مورد نظر خود را در سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این ماشین اجرا کردند. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بدین شکل پیغام آن‌ها روی صفحه‌ی نمایشگر سیستم سرگرمی ماشین نقش بست و آنها - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برنده جایزه موردنظر خود شد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهاناین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دو نفر اکنون صاحب یک تسلای مدل 3 جدید شده‌اند و علاوه بر آن باید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مبغلی معادل ۳۵ هزار دلار را میان خود تقسیم کنند. بنابراین تیم امنیتی Fluoroacetate با هک تسلای مدل ۳ مبلغی معادل ۳۷۵ هزار دلار را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نصیب خود کردند.

البته این تیم جایزه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اصلی سری مسابقات Pwn2Own را نیز از آن خود کرد. این تیم موفق شدند با نفوذ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به سافاری اپل، فایرفاکس، مایکروسافت اج، VMware Workstation - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و ویندوز 10 و پیدا کردن مشکلات اساسی در آنها، ۳۶ امتیاز از آن خود کنند و در سکوی نخست این سری مسابقات قرار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

بدین ترتیب این تیم طی سه روز این مسابقات، مبلغی معادل ۵۴۵ هزار دلار از آن خود کردند و موفق شدند نام خود را در تاریخ این مسابقات جاودانه کنند. جالب اینجاست که این تیم موفق شده بود سال گذشته نیز مقام اولین این سری مسابقات در توکیو را نیز بدست آورند.

 

تماشا کنید: چالش تازه ایلان ماسک؛ مشکلات - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کیفی تسلا مدل 3 کماکان ادامه دارد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone