🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  3. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29366.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ظرف غذای هوشمند Mookkie سیستم تشخیص چهره را به دنیای حیوانات می‌آورد

اگر چند سگ یا گربه داشته باشید، احتمالا با این معضل رو به رو شده‌اید که برخی از آن‌ها غذای درون ظرف دیگری را می‌دزدند. شرکت ایتالیایی ولتا که در زمینه‌ی تولید سیستم‌های هوشمند فعالیت ...

اگر چند سگ یا گربه داشته باشید، احتمالا با این معضل رو به رو شده‌اید که برخی از آن‌ها غذای درون ظرف دیگری را می‌دزدند. شرکت ایتالیایی ولتا که در زمینه‌ی تولید سیستم‌های هوشمند فعالیت می‌کند سعی کرده این معضل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - را رفع کند. به همین - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - دلیل ظرف هوشمندی تولید کرده که نامش Mookkie خواهد بود.

این ظرف هوشمند در مراسم CES 2019 رونمایی شد که شامل یک ظرف مغناطیسی و یک دوربین برای تشخیص چهره‌ی حیوانات بود. این ظرف طوری طراحی شده که تنها با مراجعه‌ی صاحب - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - ظرف در مغناطیسی غذا باز شود و دسترسی به خوراکی برای حیوان خانگی فراهم گردد.

با نزدیک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - شدن حیوان به ظرف، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - یک میکرو پردازنده با استفاده از شبکه‌های عصبی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - عمیق سعی می‌کند چهره‌ی او را تشخیص دهد. اگر متوجه شود که سگ یا گربه‌ای که به ظرف نزدیک می‌شود صاحب آن است، درب مغناطیسی باز می‌شود و دسترسی به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - خوراکی فراهم می‌گردد.

البته هنوز مشخص نیست که سیستم تشخیص چهره‌ی ایجاد شده در این ظرف تا چه حد دقیق عمل می‌کند و آیا قادر به تشخیص چهره‌ی گربه یا سگی خواهد بود که صورتش کثیف - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - شده یا نه؟

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان

با استفاده از یک اپلیکیشن، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - می‌توان غذای درون ظرف را نیز مشاهده کرد. Mookkie با ارسال اعلان به گوشی شما، اعلام می‌کند که چه مقدار از غذا باقی مانده است. علاوه بر این، دوربین تعبیه شده بالای این ظرف طوری قرار گرفته که غذای درون آن را نیز نشان خواهد داد تا متوجه شوید چه مقدار از آن باقی مانده است.

همچنین این دستگاه دارای یک چراغ است تا حیوانات بتوانند به راحتی در تاریکی ظرف خود را پیدا کنند. لازم به ذکر است که ولتا قصد دارد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - این ظرف هوشمند را تا شهریور سال آینده با قیمت ۱۸۹ دلار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر رودبار استان گیلان - وارد بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone