🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  3. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  4. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  5. سوال: آیا تکنسین پکیج قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29369.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی در EMUI 9 به لانچرهای شخص ثالث اجازه نصب نمی دهد

بسیاری از سازندگان تلفن‌های هوشمند ترجیح می‌دهند که از تم شخصی‌سازی شده خود روی سیستم عامل اندروید استفاده کنند. اگر چه در این ویرایش‌های اختصاصی قابلیت‌هایی یافت می‌شوند که در اندروید خالص وجود ندارند، اما ...

بسیاری از سازندگان تلفن‌های هوشمند ترجیح می‌دهند که از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آشتیان استان مرکزی - تم شخصی‌سازی شده خود روی سیستم عامل اندروید استفاده کنند. اگر چه در این ویرایش‌های اختصاصی قابلیت‌هایی یافت می‌شوند که در اندروید خالص وجود ندارند، اما همه طرفدار آن‌ها نیستند.

بعضی ترجیح می‌دهند که برای شخصی‌سازی بیشتر، به سراغ لانچرهای شخص ثالث بروند که نمونه‌های برجسته‌ای مثل نووا لانچر و اکشن لانچر در بین آن‌ها حضور دارند. با این وجود، هواوی در تصمیمی عجیب می‌خواهد که جلوی نصب این لانچرها را در EMUI 9 بگیرد.

شرکت چینی با اعلام این خبر در انجمن‌های گفتگوی هواوی، دلیل انجام این کار را مشکلات عدیده‌ای توصیف کرده که لانچرها برای EMUI (رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های هواوی) ایجاد می‌کنند. با این حساب قصد دارد که به طور کامل لانچرهای شخص ثالث را مسدود کند.

به ادعای هواوی، بخش زیادی از این لانچرها همراه با Bloatware (نرم‌افزارهای پیش‌فرض غیر قابل حذف) روی گوشی نصب می‌شوند که همگی روی پرفرمنس دستگاه اثر منفی می‌گذارند، چرا که معمولا مصرف باتری و منابع سخت‌افزاری بالایی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آشتیان استان مرکزی - دارند.

اما دلیل دیگر شرکت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آشتیان استان مرکزی - چینی برای مسدود کردن لانچرها تبلیغاتی است که همراه آن‌ها می‌آید. به ادعای هواوی بسیاری از این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آشتیان استان مرکزی - لانچرها تبلیغات پاپ‌آپ نمایش داده یا در پس‌زمینه به اجرای اپلیکیشن‌های پنهان با اهداف تبلیغاتی می‌پردازند که در واقع نقض حریم خصوصی کاربران محسوب می‌شود.

با توجه به این دلایل، هواوی تصمیم گرفته که اجازه نصب لانچرهای شخص ثالث را در EMUI 9 صادر نکند. در نهایت مشخص نیست که اجرای این تصمیم با چه واکنشی از سوی کاربران مواجه می‌شود، اما شکی نیست که هدف هواوی بیش از هر چیز ارتقای تجربه کاربری و حفاظت از داده‌های کاربرانش بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone