🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29368.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اسپیگن شارژ بی‌سیم از راه دور را به قاب‌ گوشی‌ها می‌آورد

ایده‌ی انتقال نیرو به صورت بی‌سیم اولین بار توسط دانشمند معروف «نیکولا تسلا» مطرح شد؛ کسی که بیش از یک قرن پیش اثبات کرد چنین موضوعی امکان پذیر است، اما به نظر می‌رسد که پیشرفت ...

ایده‌ی انتقال نیرو به صورت بی‌سیم اولین بار توسط دانشمند معروف «نیکولا تسلا» مطرح شد؛ کسی که بیش از یک قرن پیش اثبات کرد چنین موضوعی امکان پذیر است، اما به نظر می‌رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - که پیشرفت در این زمینه سرعت قابل قبولی نداشته. البته حالا موضوع کمی متفاوت است چرا که شرکت Ossia در مراسم CES 2019 علاوه بر اعلام همکاری با Spigen (شرکتی که به طراحی و تولید قاب گوشی می‌پردازد) از قاب گوشی خاصی رونمایی کرد که می‌تواند به شارژ بی‌سیم گوشی‌ها بپردازد.

شرکت Ossia بالاخره موفق شد راهی پیدا کند تا بتواند مثل یک روتر بی سیم، به انتقال نیرو بپردازد. مدیرعامل Spigen «دائه یونگ کیم» اعلام کرد که این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - در نظر دارد تا قاب‌های جدیدی -به طور مخصوص برای آیفون‌ها- طراحی و تولید کند که با استفاده از آن بتوانند به صورت بی‌سیم شارژ شوند. البته به زودی گوشی‌های دیگر نیز مورد توجه Spigen قرار خواهند گرفت.

از آنجایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - که عمر باتری‌ها به یکی از معضلات اساسی صاحبان تلفن‌های هوشمند تبدیل شده، این موضوع می‌تواند یک پیشرفت قابل توجه تلقی شود. تکنولوژی ارائه شده توسط Ossia طوری طراحی شده که با نزدیک شدن به فرستنده‌ی نیرو، مقدار قابل توجهی از انرژی را برای گوشی دریافت خواهید کرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - با دور شدن از آن این مقدار کاهش پیدا می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان

دریافت کننده با ارسال یک سیگنال به فرستنده، مسیر انتقال نیرو را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - مشخص می‌کند. بنابراین امکان انحراف انتقال نیرو و برخورد آن با افراد کاهش پیدا می‌کند. Ossia در حال تلاش برای گرفتن مجوز‌های لازم از کمیسیون ارتباطات فدرال است و مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - این شرکت «ماریو اوبیدات» اطمینان دارد که به زودی مجوز‌های لازم را دریافت خواهند کرد.

شرکت Ossia اخیرا وارد همکاری با مادرسون شده که به دنبال آوردن امکان شارژ بی‌سیم به اتومبیل‌هاست. اما انعقاد قرارداد Ossia با Spigen نشان از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - دارد که تمرکز این شرکت روی تلفن‌های هوشمند هم هست.

پیش از این شاهد شارژر‌های بی‌سیم Qi بودیم که البته نیازمند ارتباط فیزیکی گوشی با فرستنده بود. اما Ossia - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - به دنبال ایجاد امکان شارژ بی‌سیم با وجود فاصله بین فرستنده و گیرنده است. موضوعی که می‌تواند در آینده بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - مثمر ثمر تلقی گردد.

البته لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - به ذکر است که این تکنولوژی فعلا نمی‌تواند سرعت شارژدهی قابل توجهی را ارائه دهد. محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - یاد شده هنوز در مرحله‌ی ارزیابی قرار دارد و هدف Ossia عرضه‌ی این محصول در سال ۲۰۲۰ است. هنوز قیمت این دستگاه تعیین نشده اما شرکت سازنده وعده داده که برای عمومی شدن این تکنولوژی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - سعی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - دارد تا آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سنندج استان کردستان - را با قیمتی مطلوب به دست مشتریان برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone