🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32211.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آشنایی با استارتاپ کاربوی در الکامپ ۹۷

درست مثل الکامپ سال گذشته، استارتاپ‌های خدماتی در نمایشگاه امسال هم حضور پر رنگی دارند. در الکامپ ۹۷ شاهد حضور استارتاپ‌هایی هستیم که خدماتی مثل کارواش و تعمیرات خودرو را در محل ارائه می‌کنند که ...

درست مثل الکامپ سال گذشته، استارتاپ‌های خدماتی در نمایشگاه امسال هم حضور پر رنگی دارند. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - در الکامپ ۹۷ شاهد حضور استارتاپ‌هایی هستیم که خدماتی مثل کارواش و تعمیرات خودرو را در محل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - ارائه می‌کنند که حداقل در اکوسیستم استارتاپی کشور ما، حوزه جدیدی به شمار می‌آید.

یکی از این استارتاپ‌ها که با شعار حفاظت از محیط زیست به الکامپ ۹۷ آمده کاربوی نام دارد که برای خدمت‌رسانی سریع به رانندگان آغاز به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - کار کرده. با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل کاربوی می‌توانید در هر نقطه از شهر متخصصینی را خبر کنید تا خودرویتان را بدون آب و به وسیله مواد شوینده دوستدار محیط زیست در محل بشویند. همچنین انجام تعمیرات در محل هم یکی دیگر از خدماتی است که این استارتاپ به کاربرانش ارائه می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان
سبحان یزدجردی مدیر فنی و حسن حیدری فتحیان، مدیر اداری کاربوی.

سبحان یزدجردی، مدیر فنی مجموعه کاربوی در مصاحبه با دیجیاتو شیوه کار مجموعه کاربوی را این گونه شرح می‌دهد:

کاربوی خدماتی مثل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - کارواش بدون آب، خدمات لوکس خودرو، تعویض روغن، تعویض فیلترهای خودرو، تعویض لنت ترمز خودرو و همچنین تعویض باتری و پنچرگیری تیوب لس را ارائه می‌دهد که همه این خدمات در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - حال ارتقاء هستند. شرکت ما یک شرکت دانش‌بنیان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - است که استارت کارش را از آذر ماه پارسال زده و در حال حاضر حدود ۲۴ هزار کاربر از خدمات ما استفاده می‌کنند.

مدیر فنی کاربوی در ادامه می‌گوید که بعضی خدمات مجموعه برای اولین بار است که در الکامپ رونمایی می‌شوند که از میان آن ها به تعویض شمع، عیب‌یابی خودرو و بیمه خودرو اشاره می‌کند. کلیه نیروهای کاربوی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - نیز استخدام مجموعه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - هستند و آموزش‌های لازم را داخل شرکت می‌بینند. وقتی که مهارت‌هایشان مورد سنجش قرار گرفت، آنگاه وارد چرخه سرویس می‌شوند تا بتوانند در خدمت رسانی کیفیت مطلوب را به کاربر ارائه کنند.

با توجه به بحران - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - خشکسالی در کشور ارائه خدمات کارواش در محل (آن هم بدون نیاز به آب) یکی از مزایای بزرگ کاربوی است که می‌تواند در آینده برگ برنده آن باشد. البته باید منتظر ماند و دید که کاربران تا چه حد از خدمات این استارتاپ در آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردستان استان کردستان - استقبال به عمل می‌آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone