🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41138.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آزمایش سیستم تشخیص چهره آیفون 10 توسط دو برادر دوقلو [تماشا کنید]

هنوز چند روز بیشتر از عرضه آیفون 10 به بازار نگذشته و کاربران در حال آزمایش قابلیت های مختلف آن هستند. در این ویدئو هم که توسط «بیزینس اینسایدر» تهیه شده، مهم ترین قابلیت آیفون ...

هنوز چند روز بیشتر از عرضه آیفون 10 به بازار نگذشته و کاربران در حال آزمایش قابلیت های مختلف آن هستند. در این ویدئو هم که توسط «بیزینس اینسایدر» تهیه شده، مهم ترین قابلیت آیفون 10 یعنی سیستم شناسایی چهره آن توسط دو برابر دو قلو تست شده است.

این دو برادر که «گِرگ فیبر» و «برایان فیبر» نام دارند شباهت بسیاری زیادی به هم داشته و تاکید کرده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اند که بسیاری از نزدیکانشان نمی توانند آنها را از هم تشخیص دهند.

در این آزمایش ابتدا «گِرگ» سیستم تشخیص چهره را که نیازمند اسکن کامل صورت است بر اساس چهره خود تنظیم می کند. سپس این سیستم را با استفاده از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عینک آفتابی، کلاه، شال گردن و یکبار هم با همه آنها تست می کند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و Face ID در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تمام مواد به درستی چهره - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - او را تشخیص داده و قفل موبایل را باز می کند.

در مرحله دوم برای آزمایش امنیت این سیستم قل دیگر او یعنی برایان سعی می کند قفل موبایل را با چهره خودش باز کند، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اما نتیجه شگفت انگیز است: Face ID چهره او را به عنوان مالک گوشی شناسایی نمی کند.

برایان می گوید:

عملکرد این سیستم مرا شگفت زده کرد، در حالی که بسیاری از دوستان و بستگان من و گرگ را به جای هم اشتباه می گیرند اما این سیستم تفاوت های جزئی ما را تشخیص می دهد.

این دو برادر از اینکه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نمی توانند قفل موبایل های یکدیگر را باز کنند خوشحال به نظر می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone