🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه از به اندازه بودن آب داخل پکیج مطمن می شود.
  4. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32212.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در iOS 12 فیس تایم گروهی داشته باشیم؟

اپل بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار مجوز حضور فیس تایم گروهی را رسما در iOS 12 صادر کرد تا کاربران موبایل‌هایش بتوانند از طریق این قابلیت تازه با ۳۲ نفر به صورت همزمان چت ...

اپل بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار مجوز حضور فیس تایم گروهی را رسما در iOS 12 صادر کرد تا کاربران موبایل‌هایش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - بتوانند از طریق این قابلیت تازه با ۳۲ نفر به صورت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - همزمان چت کنند.

به طور کلی استفاده از فیس تایم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - اپل کار چندان سختی هم نیست و اگر کمی روی آن وقت بگذارید خیلی سریع با ویژگی‌هایش - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - آشنا می‌شوید. اما از طرفی ممکن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - است - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - با اولین نگاه به این قابلیت تازه کمی گیج شوید و نتوانید از ویژگی‌های خوب آن درست استفاده کنید.

اگر جزو همین افراد هستید در ادامه با ما همراه باشید. چرا که قرار است در این متن از ویژگی‌های فیس تایم برایتان بگوییم و نحوه استفاده از آن‌ها را توضیح دهیم.

برقراری ارتباط


به طور کلی برای برقراری ارتباط جمعی از طریق فیس تایم دو راه وجود دارد: استفاده از اپ فیس تایم یا اپ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - مسیج.

اپ فیس تایم

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان

برای برقراری ارتباط از طریق اپ فیس تایم، ابتدا پنجره این اپلیکیشن را باز کنید و کلید «+» - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - را بفشارید. سپس در باکس «To» نام اشخاصی که می‌خواهید با آن‌ها همزمان چت کنید را تایپ کرده و در نهایت یکی از گزینه‌های Audio (برای برقراری تماس صوتی) یا Video (برای برقراری تماس تصویری) را بفشارید.

با این کار پروسه برقراری ارتباط از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - طریق - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - فیس تایم آغاز می‌شود و کسانی که نامشان را در بخش «To» تایپ کرده بودید با دریافت نوتیفیکیشنی از درخواست شما برای چت گروهی مطلع خواهند شد.

اپ مسیج

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان

همانطور که گفتم برای برقراری چت گروهی از طریق فیس تایم می‌توان از طریق اپ مسیج هم اقدام کرد. فقط کافیست یک صفحه چت چند نفره در اپ مسیج بسازید و تمام افرادی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - که می‌خواهید با آن‌ها فیس تایم داشته باشید را اضافه کنید.

حالا درست جایی که نام افراد حاضر در چت قرار گرفته را بفشارید تا منو دسترسی تازه‌ای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - در اختیارتان قرار بگیرد. اگر خوب دقت کنید در این منو گزینه فیس تایم قرار گرفته که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - با فشردن آن می‌توانید با تمام افراد حاضر در آن چت، فیس تایم همزمان داشته باشید.

دریافت تماس


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان

اگر یکی از دوستانتان یک فیس تایم تازه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - شروع کند و شما هم جزو افرادی باشید که او به لیست اعضای چت اضافه کرده، یک نوتیفیکیشن ساده دریافت خواهید کرد که با باز کردن آن به محیط - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - فیس تایم برده می‌شوید و قادر به ارتباط با دیگران خواهید بود.

در صورتی هم که نتوانستید همان لحظه به جمع دوستانتان بپیوندید، خیلی راحت سر فرصت و موقعی که دیگر قادر به برقراری ارتباط بودید به سراغ اپ مسیج بروید و با ورود به صفحه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - چت ایجاد شده گزینه «Join» را بفشارید. با این کار یک راست به جمع دوستانه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - خود ملحق می‌شوید و می‌توانید با دیگران به صورت صوتی یا تصویری صحبت کنید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان

اضافه کردن افراد حین - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - برقراری فیس تایم


خوشبختانه اگر یکی از دوستانتان هم از قلم افتاده باشد خیلی راحت می‌توانید در حین مکالمه با دیگران او را هم به جمع خود اضافه کنید. فقط کافیست کلید «سه نقطه» را بفشارید و با انتخاب - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - گزینه «Add Person» نام آن دوست از قلم افتاده خود را به لیست اعضای حاضر در چت اضافه کنید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان

با این کار نوتیفیکیشنی که پیشتر در موردش صحبت کرده بودیم برای شخص مورد نظر ارسال می‌شود و او می‌تواند با باز کردن آن وارد فیس تایمی شود که همه در آن در حال مکالمه‌اند.

افزودن افکت


یکی از قابلیت‌های خوب و جالب فیس تایم این است که می‌توان حین چت با دیگران از افکت‌، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - انیموجی‌ و مموجی‌های مختلف استفاده کرد و ظاهر نامتعارفی به این ارتباطات جمعی دوستانه بخشید.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان

برای این کار هم فقط کافیست کلید افکت‌ها که کنار کلید قطع مکالمه قرار دارد را بفشارید تا لیستی از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان استان گلستان - تمام افکت‌هایی که می‌توان حین مکالمه از آن‌ها استفاده کرد در اختیارتان قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone