🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل افت در پکیج چیست؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  2. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  3. سوال: آیا میتوان از پکیج به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  4. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  5. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32214.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نصب تجهیزات سی تی اسکن برای بررسی بار مسافران در فرودگاه های آمریکا

«امریکن ایرلاینز» از همکاری با «اداره امنیت حمل و نقل آمریکا» (TSA) برای نصب نسل جدیدی از ماشین های اسکن در فرودگاه بین المللی نیویورک خبر داده است. این ماشین جدید با بهره گیری از فناوری مشابه ...

«امریکن ایرلاینز» از همکاری با «اداره امنیت حمل و نقل آمریکا» (TSA) برای نصب نسل جدیدی از ماشین های اسکن در فرودگاه بین المللی نیویورک خبر داده است.

این ماشین جدید با بهره گیری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان - از فناوری مشابه با اسکنر های CT، تصویری سه بعدی از محتوای کیف را ترسیم می کند. ماموران اداره حمل و نقل با استفاده از این دستگاه ها در گیت های ورودی تصویر محتوای کیف - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان - را ۳۶۰ درجه چرخانده و محتوای آن را از هر نظر بررسی می کنند. امریکن ایرلاینز معتقد است که این روش احتمال کشف مواد انفجاری و دیگر آیتم های خطرناک را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

مسئولان TSA قبلا کارایی بالای این تکنولوژی را در بزرگترین فرودگاه ایالت آریزونا به نام «فرودگاه بین‌المللی فینیکس اسکای هاربر» - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان - با موفقیت آزمایش کرده اند.تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان

این ابزار برای مسافران هم آسایش بیشتری را به ارمغان می آورد چرا که دیگر نیازی به خارج کردن ژل، مایعات، اسپری و لپ تاپ از کیف وجود ندارد. «دیوید پکاسک»، مدیر TSA - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان - معتقد است که به لطف فناوری های جدید تا پنج سال دیگر مسافران دیگر به خارج کردن هیچ وسیله ای از کیف و چمدان نیازی نخواهند نداشت.

علاوه بر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان - این حساسیت اسکنر CT جدید آنقدر بالا است که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان - وسایل را با سرعت بیشتری نسبت به سیستم های اشعه ایکس معمولی بررسی می کند. پکاسک در این باره می گوید:

این سیستم قابلیت شناسایی محدوده گسترده تری از مواد انفجاری حتی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان - مواد با وزن کم را دارد که در نهایت به بررسی دقیق تر در زمان کمتر منجر خواهد شد.

اداره امنیت حمل و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسدآباد استان همدان - نقل آمریکا تا پایان سال جاری ۱۵ اسکنر CT جدید را نصب کرده و در سال آتی نیز ۲۴۰ دستگاه دیگر را با قیمت ۳۰۰ هزار دلار به این مجموعه اضافه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone