🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23591.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دیپ فیک بسیار طبیعی از 20 سلبریتی [تماشا کنید]

«جیم میسکیمن» (Jim Meskimen)، استند آپ کمدین و مقلد صدای آمریکایی که در کارنامه وی گویندگی در آثاری همچون «لیگ عدالت» و «بتمن: شوالیه گاتهام» به چشم می خورد، یک ویدیوی دیپ فیک منتشر کرده ...

«جیم میسکیمن» (Jim Meskimen)، استند آپ کمدین و مقلد صدای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - آمریکایی که در کارنامه وی گویندگی در آثاری همچون «لیگ عدالت» و «بتمن: شوالیه گاتهام» به چشم می خورد، یک ویدیوی دیپ فیک منتشر کرده و در آن ادای بیست سلبریتی را در می آورد.

کمدین مذکور به لطف تکنولوژی دیپ فیک به تقلید صدا از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - بازیگرانی همچون جورج کلونی، کالین فرث، ایان مک‌کلن، رابرت دنیرو و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - آرنولد شوارتزنگر می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - پردازد. او کار تقلید را بسیار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - خوب انجام می - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - دهد، پیشنهاد می کنیم تماشای ویدیوی دو دقیقه ای را از دست ندهید:

میسکیمن به شکلی قابل باور و طبیعی به ترتیب ادای جان مالکوویچ، کالین فرث، رابرت دنیرو، تامی لی جونز، نیک آفرمن، جورج کلونی، کریستوفر واکن، آنتونی هاپکینز، فیل مک‌گراو، نیکلاس کیج، آرنولد شوارتزنگر، مورگان فریمن، برایان کرانستون، کریستف والتس، جو پشی، جک نیکلسون، جورج دبلیو بوش، ایان مک‌کلن، ران هاوارد و رابین ویلیامز را در می آورد.

دیپ فیک، ویدیوهایی ساختگی هستند که به افراد اجازه می دهند به کمک هوش مصنوعی و الگوریتم های ترکیبی صدا و پردازش تصویر، صورت یک فرد را روی صورت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - خود کپی کنند. این تکنولوژی روز به روز پیشرفته تر شده و امکان تشخیص ویدیوهای اصلی از تقلبی را بیش از پیش دشوار تر کرده است.

با پیشرفته تر شدن دیپ فیک پای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - آن به دنیای سیاست هم باز شد. پس از انتشار ویدیوی دیپ فیک از نانسی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا، کنگره این کشور مجبور شد تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کند. مقامات آمریکا می ترسند این تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر اسدآباد استان همدان - روی انتخابات سال 2020 این کشور اثر بگذارد.

یکی از محققان علوم کامپیوتری دانشگاه کالیفرنیا به نام دکتر «لی» معتقد است در حال حاضر می توان ویدیوهای دیپ فیک را با چشمان غیرمسلح تشخیص داد اما تنها 6 ماه دیگر با ویدیوهای دیپ فیک غیر قابل تشخیص فاصله داریم و برای شناسایی آنها باید از ابزارهای مخصوص کمک بگیریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone