🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39731.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رویای ماشین پرنده با Volocopter اینتل به حقیقت می پیوندد

اینتل اعتقاد دارد که پرواز با ماشین های پرنده، رویایی است که زودتر از آنچه فکرش را می کنید به وقوع خواهد پیوست. ساعاتی پیش و در جریان نطق اصلی اینتل در نمایشگاه CES، مدیر ...

اینتل اعتقاد دارد که پرواز با ماشین های پرنده، رویایی است که زودتر از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آنچه فکرش را می کنید به وقوع خواهد پیوست. ساعاتی پیش و در جریان نطق - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اصلی اینتل در نمایشگاه CES، مدیر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عامل این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - «برایان کرانیچ» به روی استیج آمده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - Volocopter پرده برداشت؛ یک پهپاد خودران مسافربری که اینتل از آن به عنوان یک «ماشین پرنده» یاد می کند.

Volocopter توسط یک شرکت آلمانی و در سال 2012 طراحی شده و اولین پرواز آزمایشی خود را در سال 2013 تجربه کرده است. این پهپاد مسافربری گنجایش دو - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نفر را دارد و می توان آن را از راه دور نیز کنترل نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان

کرانیچ ساعاتی پیش پرواز بدون خلبان این پهپاد مسافربری را روی استیج CES به نمایش گذاشت و آن را این گونه توصیف کرد: «تصور کنید که موبایل تان را در می آورید، یک اپلیکیشن حمل و نقل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را باز کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تاکسی هوایی شخصی خودتان را احضار می کنید. این رویایی خیالی از آینده ای است که زودتر از آنچه فکرش را می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کنید تجربه اش خواهید کرد».

Volocopter اگر چه وسیله بسیار هیجان انگیزی به نظر می رسد، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - طبق توضیحات ارائه شده در نطق اصلی اینتل تا زمانی که مجوزهای لازم از سوی اداره هوانوردی فدرال آمریکا برای پرواز آن صادر نشده، شاهد پرواز این پهپاد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در آسمان شهرها نخواهید بود.

فلوریان رویتر، مدیر عامل Volocopter ادعا می کند که کنترل این پهپاد خودران بسیار ساده است، ضمن این که سر و صدای زیادی ایجاد نکرده و در مصرف باتری بسیار بهینه عمل می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماه آفرید نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
هیچوقت فکر نمی‌کردم که تعمیر اجاق گاز و فر سینجر SG-TF-12W اینقدر سریع و راحت باشه! تعمیرچی واقعاً خدمات عالی ارائه میده و نمونه ای از خدمت‌دهی با کیفیت و مشتری مداری است. البته، رضایت من از خدماتشون به نوعی متوسط بوده، زیرا کمی پولی که بابت تعمیر پرداخت کردم کمی بیشتر از انتظاراتم بود. اما به هر حال، با توجه به سرعت و کیفیت اجرای خدمات، حتماً تعمیرچی رو به دوستانم معرفی خواهم کرد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone