🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39730.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پد تشک Nokia Sleep، کیفیت خواب شما را تحلیل کرده و بهبود می بخشد

کاری که حیات و سلامتی ما به آن بستگی دارد، نباید در اکثر مواقع سخت باشد اما گاهی از اوقات، یک خواب شیرین شبانه می تواند تبدیل به سخت ترین کار دنیا شود. در جریان ...

کاری که حیات و سلامتی ما به آن بستگی دارد، نباید در اکثر مواقع سخت باشد اما گاهی از اوقات، یک خواب شیرین شبانه می تواند تبدیل به سخت ترین کار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دنیا شود. در جریان نمایشگاه CES 2018، کمپانی نوکیا از دیوایسی به نام Nokia Sleep رونمایی کرده که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ظاهراً می تواند به مشکلات - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بی خوابی مصرف کنندگان پایان دهد.

این پد پیشرفته و مجهز به وای فای، زیر تشک خواب قرار می گیرد و نه تنها تحلیل های خود از وضعیت خواب شما را در اختیارتان می گذارد، بلکه قادر به کنترل وسایل هوشمند خانگی از طریق سرویس IFTTT نیز هست. اپلیکیشن Health Mate نوکیا هم حالا با دستیار صوتی الکسا سازگار دارد و بنابراین، اطلاعات مربوط به خواب، فعالیت ها و سایر موضوعات سلامت-محور این اپلیکیشن را می توان از زبان دستیار صوتی محبوب آمازون شنید.

Nokia Sleep اطلاعات مهمی درباره عادت ها و شرایط خواب در دسترس مشتریان قرار می دهد. سنسورهای موجود در دستگاه، چرخه خواب شخص را بررسی و اطلاعاتی نظیر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مدت زمان خواب، وقفه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به وجود آمده، خر و پف، شرایط نوری، عمق خواب و حرکات سریع چشمان را به دست می آورد. پس از این، Nokia Sleep امتیازی به کیفیت خواب شما داده و در ادامه، راهکارهایی برای بهبود هرچه بیشتر آن ارائه می دهد.

پد تشک Nokia Sleep قرار است طی سه ماهه نخست سال 2018 با قیمتی کمتر از 100 دلار عرضه شود و امکان خرید آن از طریق وب سایت رسمی نوکیا یا خرده فروشی آمازون مهیا است. از طرف دیگر، دستیار صوتی الکسا از روز گذشته به صورت آزمایشی به اپلیکیشن Nokia Health Mate آمده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone