🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39713.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با Pilot Era آشنا شوید؛ دوربینی با قابلیت فیلمبرداری 360 درجه و وضوح 8K

4K برای فیلمبرداری رزولوشن کمی نیست، اما وقتی از ضبط ویدیوهای 360 درجه صحبت می کنیم شاید کمبودهایی داشته باشد. به همین خاطر، شرکت Pisofttech در نمایشگاه CES از اولین دوربین 360 درجه رونمایی کرده ...

4K برای فیلمبرداری رزولوشن کمی نیست، اما وقتی از ضبط ویدیوهای 360 درجه صحبت می کنیم شاید کمبودهایی داشته باشد. به همین خاطر، شرکت Pisofttech در نمایشگاه CES از اولین دوربین 360 درجه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - رونمایی کرده که می تواند با کیفیت 8K فیلمبرداری کند.

این دوربین که Pilot Era نام دارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - یک دوربین چهار لنزی است که می تواند ویدیوهای 8K سیصد و شصت درجه ای را با نرخ فریم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - 30fps و ویدیوهای 4K را با نرخ قابل توجه 100fps برایتان ضبط نماید.

چهار لنز محدب این دوربین پیشرفته دارای ضریب گشودگی دهانه لنز f/2.2 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - هستند که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - برای ضبط یک ویدیوی 8K همگی به موازات یکدیگر کار می کنند. دوربین Pilot Era از الگوریتم های نرم افزاری خاصی برای جلوگیری از لرزش و ایجاد نویز در تصویر استفاده می کند و دارای یک صفحه LCD نیز هست.

از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - دیگر امکانات این دوربین می توان به پشتیبانی از فرمان های صوتی، اپلیکیشن مستقل برای کنترل از راه دور، چهار حالت فیلمبرداری و پشتیبانی از وای فای و 4G برای استریم زنده سیصد و شصت درجه در فیسبوک و یوتوب اشاره کرد. البته لازم به ذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - است که در این شبکه های اجتماعی فقط - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - ویدیوهای 4K برای استریم زنده پشتیبانی می شوند.

Pilot Era با این امکانات دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - نسبتا سنگینی به حساب می آید، اما دارای یک باتری دوقلوست که با یک مرتبه شارژ می تواند به مدت 180 دقیقه دوام بیاورد که در مقایسه با دوربین های 360 درجه دیگر زمان قابل توجهی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - محسوب - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نهاوند استان همدان - می شود. این دوربین پیشرفته با قیمت نه چندان ارزان 3000 دلار در ماه آوریل سال جاری روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone