🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39715.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند Scallop برای بانوان معرفی شد

کمپانی «Kate Spade» که در زمینه طراحی کیف و لوازم زینتی بانوان فعالیت دارد در نمایشگاه CES 2018 از نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است. به گفته «مری بیچ»، مدیرعامل Kate Spade این گجت ...

کمپانی «Kate Spade» که در زمینه طراحی کیف و لوازم زینتی بانوان فعالیت دارد در نمایشگاه CES 2018 از نخستین ساعت هوشمند خود رونمایی کرده است.

به گفته «مری بیچ»، مدیرعامل Kate Spade این گجت پوشیدنی که «Scallop» نام دارد از معدود ساعت های هوشمندی است که مناسب خانم ها طراحی شده است.

بیچ تاکید می کند که فناوری تولید ساعت های هوشمند امروزه به جایی رسیده که امکان طراحی ساعت های ظریف و مطابق سلیقه بانوان را فراهم کرده است.

قطر صفحه لسی این ساعت هوشمند 30 میلیمتر است و لبه های آن از طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آشنای Kate Spad برخودار هستند. بند Scallop نیز تنها 16 میلیمتر عرض دارد و در لایه درونی آن نام کمپانی سازنده حک شده است.تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربیاین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ساعت که از سیستم عامل Android Wear 2.0 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بهره می برد مانند محصولات کمپانی های دیگری از اپلیکیشنی برخودار است که امکان سفارشی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سازی صفحه نمایش را فراهم می کند، با این حال این اپلیکیشن به جای تغییر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رنگ و فونت اعداد، سوالاتی راجع به تیپ ظاهری و رنگ جواهرات را از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کاربر پرسیده و ظاهر صفحه را مطابق آن تنظیم می کند.

همانطور که از ساعت های هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - انتظار می رود Scallop دارای قابلیت هایی مانند دستیار گوگل، پخش موزیک از طریق بلوتوث، گام شمار، تعیین مسافت طی شده و کالری مصرفی است با این حال از سنسور ضربان قلب بی بهره است.

این ساعت قرار است از ماه آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در دو مدل عرضه شود و بر این اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مدل با بندهای چرمی قهوه ای روشن یا مشکی 295 دلار و مدل دیگری با بند فلزی رزگلد 325 دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone