🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39727.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت MSI از تجهیزات جدید گیمینگ خود در CES 2018 رونمایی کرد

با وجود نقش کلیدی ام اس آی در بازار ورزش های الکترونیکی، این شرکت در زمینه ارائه تجهیزات پی سی بسیار قدرتمندتر از گذشته ظاهر شده است و در CES 2018 شاهد رونمایی از تجهیزات ...

با وجود نقش کلیدی ام اس آی در بازار ورزش های الکترونیکی، این شرکت در زمینه ارائه تجهیزات پی سی بسیار قدرتمندتر از گذشته ظاهر شده است و در CES 2018 شاهد رونمایی از تجهیزات جدید این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - هستیم.

این کمپانی تایوانی تعداد جدید از محصولات خود را از جمله دو مانیتور گیمینگ خمیده، مادربورد و کارت گرافیک به روز شده و... در نمایشگاه CES 2018 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - معرفی کرد.

مانیتورهای گیمینگ Optix MPG27C و Optix MPG27CQ

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان

هر دو دستگاه  اولین تلاش ام اس آی برای ورود به بازار مانیتورهای خمیده هستند. هر دو ۲۷ اینچی بوده و هر دو زاویه 1800R دارند. از همه مهم تر این مانیتورهای خمیده از دو ویژگی نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه بهره می برند که تجربه گیمینگ را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

در بخش پورت ها، گزینه ها متنوع اند: دو پورت اچ دی ام آی، یک دیسپلی پورت، - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - یک پورت یو اس بی B، دو پورت یو اس بی A. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - فقدان پورت یو اس بی C اما حس می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان

تنها تفاوت مهم میان دو مانیتور مربوط به رزولوشنشان می شود. MPG27C نمایشگر 1080p دارد اما مدل MPG27CQ از پنل 1440p یا WQHD بهره می برد. هر دوی آن ها دارای طراحی زیبا در بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - پشتی هستند که از برنامه گیم سنس استیل سریز نیز برای تغییر رنگ ها پشتیبانی می کند.

دسکتاپ پی سی نسل هشتمی Trident 3 Arctic

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان

این دسکتاپ یک آپدیت تکراری نسبت به مدل سال ۲۰۱۷ است. تغییر خاصی جز کارت گرافیک Nvidia - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - GTX 1080 و نسل هشتم پردازنده های اینتل مشاهده نمی شود.

کیس گیمینگ Infinite X

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان

کیس گیمینگ Infinite X به نسل هشتم پردازنده های اینتل مجهز خواهد شد. این کیس از لحاظ ظاهری مشابه نمونه های سنتی اش است با این تفاوت که درون آن تفاوت های بسیاری دارد. از همه مهم تر باید بدانید که درون آن قطعات زیر وجود دارد:

کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1080 Ti

پردازنده Core i7 -8700K

۱۶ گیگابایت رم

سیستم خنک کننده Silent - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - Storm Cooling 3 PRO

در مجموع ۹ پورت یو اس بی روی این کیس قرار گرفته که یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - از آن ها یو سی بی C است.

مادربورد گیمینگ Z370 Godlike

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان

علاوه بر موارد فوق، ام اس آی قطعات داخلی کیس را هم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته. اولین آن ها مادربورد گیمینگ گادلایک است. این مادربورد ویژگی های متنوعی دارد که هر پی سی گیمری را ترغیب می کند.

ویژگی هایی نظیر سوییچ داخلی، اکستندر وایرلس، چهار جایگاه DDR4 RAM با استیل آرمور و ساپورت Xtreme Audio DAC.

کارت گرافیک گیمینگ GeForce 1080 Ti Lightning

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان

در نهایت، آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - محصول جدید ام - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - اس - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - آی یک کارت گرافیک جدید است با نام GeForce 1080 Ti Lightning. ام اس آی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - می گوید که این کارت گرافیک برای نهایت بهره وری و اوورکلاک شدن ساخته شده و از سیستم خنک کننده Tri-Frozr بهره می برد.

قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - ویژه دیگر این کارت گرافیک، پشتیبانی از محتوای واقعیت مجازی است که به لطف فناوری Nvidia VRWorks به دست می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر کاشمر استان خراسان - آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone