🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39728.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 9 تنها نقطه ضعف آیفون 10 را پوشش خواهد داد؟

هنوز تا عرضه‌ی گلکسی نوت بعدی سامسونگ زمان زیادی باقی‌ مانده اما اکنون شایعاتی جدید راجع به آن مطرح شده است. براساس شایعات بوجود آمده، این محصول تنها نقطه ضعف آیفون 10 و بیشتر موبایل‌های دارای ...

هنوز تا عرضه‌ی گلکسی نوت بعدی سامسونگ زمان زیادی باقی‌ مانده اما اکنون شایعاتی جدید راجع به آن مطرح شده است. براساس شایعات بوجود آمده، این محصول تنها نقطه ضعف - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - آیفون 10 و بیشتر موبایل‌های دارای نمایشگر تمام صفحه‌ را پوشش داده و به همراه حسگر اثر انگشت عرضه خواهد شد، اابته این بار نه در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - پایین نمایشگر یا در قاب پشتی؛ بلکه در زیر  پنل نمایشگر.تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران

اخیراً فردی که تا به حال حقایق زیادی از مدل‌های مختلف تلفن‌های هوشمند در شبکه‌ی اجتماعی Weibo چین اعلام نموده با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - انتشار متنی در توییتر مدعی شده که حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 9، زیر نمایشگر آن تعبیه خواهد شد. جالب است بدانید که همین شخص پیش‌تر جزئیاتی راجع به دوربین گلکسی اس 9 فاش کرده بود.تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران

با این حال اگر توییت یاد شده هم صحیح باشد، اولین باری نیست که شایعه شده سامسونگ چنین قصدی دارد. همچنین کمپانی کره‌ای نیز اولین شرکتی نیست که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - چنین محصولاتی را در صف تولید سال آتی خود دارد.

البته شرکت Synaptics چند هفته‌ پیش گفته بود که اولین تلفن‌های هوشمندی که حسگر اثر انگشتشان زیر نمایشگر خواهد بود، سال جاری میلادی به بازار می‌آیند. به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - این کمپانی تولید کننده‌ی حسگر اثر انگشت، ۵ شرکت تولید کننده‌ی موبایل که Vivo یکی از آنها خواهد بود، از این تکنولوژی استفاده خواهند نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران

با توجه به عکس‌های منتشر شده می‌توان مطمئن بود که نسل بعد پرچمداران سامسونگ، یعنی سری موبایل های گلکسی اس 9 جزو این ۵ موبایل نخواهند بود و ممکن است حسگر اثر انگشتش در پشتشان قرار گیرد.

سال قبل نیز شایعه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - شده بود که حسگر‌های سری گلکسی 8 زیر نمایشگرش تعبیه شود اما بعدها مشخص شد که سامسونگ تنها می‌تواند از این تکنولوژی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ استفاده کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران

آیفون 10 جزو‌ اولین تلفن‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - هوشمندی بود که با بهره‌گیری از تکنولوژی Face ID، صورت شخص را اسکن کرده و از این طریق احراز هویت می‌نمود. از این رو اپل اعتقاد نداشت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - در موبایلی که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران - چنین قابلیت به خصوصی دارد، حسگر اثر انگشت Touch ID تعبیه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کلاردشت استان مازندران

البته این احتمال وجود دارد تا زمان عرضه‌ی  گلسی نوت 9 شاهد حضور تلفن‌های هوشمندی باشیم که حسگر اثر انگشتشان در داخل نمایشگر آن‌ها تعبیه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone