🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39724.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی چیپستی جدید برای خانه های هوشمند با عمر باتری ۱۰ ساله

در شرایطی که بسیاری از ابزارهای اطراف ما هوشمند شده اند، اما هنوز با مفهوم «خانه های هوشمند» فاصله داریم. فاصله ای که کمپانی هایی چون «Sigma Designs» در صدد هر چه کوتاه کردن آن ...

در شرایطی که بسیاری از ابزارهای اطراف ما هوشمند شده اند، اما هنوز با مفهوم «خانه های هوشمند» فاصله داریم. فاصله ای که کمپانی هایی چون «Sigma Designs» در صدد هر چه کوتاه کردن آن هستند، آن هم با طراحی چیپستی جدید که با یک باتری کوچک تا ۱۰ سال به طور مداوم کار می کند.

چیپ مجتمع مورد بحث «Z-Wave سری ۷۰۰» نام دارد که به لطف طراحی منحصر به فرد مدارات و سنسور انعطاف پذیرش و همچنین مصرف انرژی بسیار پایین می تواند تا ده سال - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - بدون وقفه کار کند. این در حالی است که با همین مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - بسیار کم برد اتصال رادیویی آن حدود ۹۱ متر اعلام شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان

به لطف فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - ارائه شده توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - چیپ مورد بحث می توان سنسورهایی را تولید و عرضه نمود که تقریباً هیچ برقی مصرف نمی کنند و نیاز به منبع انرژی دائمی نخواهند داشت. می توان چنین سخت افزارهایی را درون ابزارهای مختلف کاشت و نگران تمام شدن باتری آن و در نتیجه تعبیه درگاه شارژ مجدد یا اتصال به منبع برق شهری نبود.

گرچه هنوز مشخصات فنی دقیق چیپ مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - بحث - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - اعلام نشده، اما به نظر می رسد که کاربرد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن در ابزارهای هوشمند خانگی بدون انتها باشد. به خصوص که تا به امروز یکی از اصلی ترین مشکلات برای توسعه خانه های هوشمند بحث تامین انرژی مورد نیاز برای سخت افزارهای نصب - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده درون لوازم مختلف بوده است که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کرمانشاه استان کردستان - به لطف فناوری ارائه شده توسط Sigma Designs تا حدود بسیاری حل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone