🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39726.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

لنوو از نسل جدید لپ تاپ های X1 Carbon و X1 Yoga پرده برداشت

لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو همواره به خاطر طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت بسیار بالا جزو شاخص ترین محصولات این شرکت بوده اند. لنوو امسال در نمایشگاه CES ضمن رونمایی از نسل جدید ...

لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو همواره به خاطر طراحی منحصر به فرد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - و کیفیت ساخت بسیار بالا جزو شاخص ترین محصولات این شرکت بوده اند. لنوو امسال در نمایشگاه CES ضمن رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - از نسل جدید لپ تاپ های تینک پد سری T، L و X، از مدل های ارتقاء یافته لپ تاپ های سری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - تینک پد X1 هم پرده برداشته است.

لپ تاپ های X1 Carbon و X1 Yoga برای سال 2018 دستخوش تغییراتی شده اند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

X1 Carbon (نسل ششم)

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

نخستین تغییر واضح لپ تاپ X1 Carbon، ارتقای پردازنده آن بوده که حالا به نسل هشتم پردازنده های چهار هسته ای اینتل مجهز شده است. X1 Carbon تا پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل قابل ارتقاست، و تا سقف 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD را پشتیبانی می کند.

همچنین لنوو وعده داده که با هر بار شارژ این لپ تاپ، می توانید به مدت 15 ساعت از آن استفاده نمایید. ابعاد نمایشگر X1 Carbon همچنان 14 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اینچی باقی مانده، با این تفاوت که رزولوشن آن ارتقاء یافته و حالا از کیفیت WQHD (معادل 2560x1440 پیکسل با تراکم 203 پیکسل در اینچ) پشتیبانی به عمل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - می آورد.

همچنین حالا در رزولوشن فول - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اچ دی می توانید از قابلیت تاچ اسکرین لپ تاپ استفاده کنید. X1 Carbon همچنین به یک پورت USB نوع C جدید مجهز شده و ضمنا می تواند با دستیار الکسای آمازون تعامل داشته باشد. نسل جدید این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - لپ تاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - از ماه ژانویه و با قیمت پایه 1710 دلار روانه بازار می شود. در ادامه جدولی از مهم ترین خصوصیات این لپ تاپ را مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

X1 Yoga (نسل سوم)

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

نسل سوم لپ تاپ تاشوی X1 Yoga هم درست - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - مثل X1 Carbon حالا از پردازنده های نسل هشتم اینتل (قابل ارتقاء تا Core i7) پشتیبانی می کند. همچنین می توانید آن را تا سقف 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD برای خرید سفارش بدهید.

باتری این مدل هم درست مثل X1 Carbon ارتقاء یافته و حالا تا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - 15 ساعت شما را همراهی می کند. در مورد نمایشگر هم لنوو دقیقا همان تغییراتی که روی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - X1 Carbon اعمال کرده را برای X1 Yoga نیز انجام داده است.

نسل سوم X1 Yoga هم از همین ماه با قیمت پایه 1890 دلار روانه بازار می شود. در ادامه جدولی از مهم ترین خصوصیات این لپ تاپ را مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

گفتنی است که به غیر از این دو لپ تاپ، لنوو تبلت X1 Tablet را هم با تغییراتی به‌روزرسانی کرده و به نسل سوم ارتقاء داده است. همچنین X1 Display نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدیدی است که به تازگی به خانواده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - محصولات سری X1 لنوو - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اضافه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر راد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر آیا جسارتا روستای قشلاق امین آباد بویین زهرا طرح تعویض اجاق گاز و فر اسنوا قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در روستای قشلاق امین آباد شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone