🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39717.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با Project Linda ریزر فون را به یک لپ تاپ گیمینگ تبدیل کنید

شرکت نام آشنای ریزر امروز در CES از محصولی پرده برداشت که گیمرها عاشقش می شوند؛ یک داک ویژه به نام Project Linda که می تواند تلفن هوشمند گیمینگ ریزر فون را به یک لپ ...

شرکت نام آشنای ریزر امروز در CES از محصولی پرده برداشت که گیمرها عاشقش می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شوند؛ یک داک ویژه به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نام Project Linda که می تواند تلفن هوشمند گیمینگ ریزر فون - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را به یک لپ تاپ تبدیل کند.

روی این داک فضایی تعبیه شده که بتوانید ریزر فون را در آن بگذارید. وقتی که اسمارت فون را در این فضا گذاشتید، لیندا شروع به کار می کند و رابط کاربری ریزر فون را در نمایشگر 13.3 اینچی QHD (با نرخ تازه سازی 120 هرتز) خود به نمایش می گذارد تا بتوانید در آن به کار با اپلیکیشن ها، مرور وب و البته اجرای بازی ها بپردازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

لیندا به خوبی از قابلیت ها و قدرت سخت افزاری ریزر فون برای اجرای بازی ها استفاده می کند. بر خلاف داکی مثل سامسونگ Dex، لیندا قسمتی که معمولا جای ترک پد لپ تاپ هاست را به عنوان جایگاه قرارگیری ریزرفون در نظر گرفته که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وقتی موبایل را در آن می گذارید، آن را به یک ترک پد یا در واقع صفحه دوم شما تبدیل می کند.

لیندا دارای یک کیبورد کامل با نور پس زمینه Chroma RGB مخصوص محصولات ریزر است و در قسمت بالای آن یک وب کم به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چشم می خورد. همچنین از پورت های یو اس بی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - معمولی و یو اس بی نوع C هم پشتیبانی می کند و امکان شارژ ریزرفون را هم به شما می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

ریزر برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این داک همان باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گرفته که در لپ تاپ Blade Stealth هم به کار گرفته است، بنابراین بدون نگرانی از اتمام شارژ می توانید ساعت ها با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آن مشغول بازی شوید. شرکت ریزر هنوز در مورد قیمت و تاریخ عرضه این محصول صحبتی به میان نیاورده و انتشار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جزئیات بیشتر را به آینده موکول کرده است.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این محصول را مشاهده نمایید:

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone