🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34136.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

۱۰ شرکت دانش بنیان فناوری اطلاعات به نمایشگاه جیتکس می روند

رئیس اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار از برگزاری پاویون (مجموعه غرفه) رسمی ایران در سی و هشتمین نمایشگاه جیتکس در مهرماه و حضور ۱۰ شرکت‌ دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات در این رویداد خبر داد. به ...

رئیس اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار از برگزاری پاویون (مجموعه غرفه) رسمی ایران در سی و هشتمین نمایشگاه جیتکس در مهرماه و حضور ۱۰ شرکت‌ دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات در این رویداد خبر داد. به نقل از وبسایت رسمی این اتحادیه، «محمدرضا طلایی» حمایت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق صادرات و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد را سازمان‌هایی موثر در اجرای این طرح در جیتکس 2018 دوبی اعلام کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان

طلایی همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - مجوزهای لازمه برای اجرای این پاوین را نیز از سازمان‌هایی چون سازمان توسعه تجارت ایران عنوان کرد و خبر داد که 30 تا 50 درصد هزینه‌های غرفه‌ها به صورت یارانه تا سقف 20 میلیون تومان توسط برخی سازمان‌ها چون  - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - اتاق بازرگانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارشاد اسلامی و سازمان توسعه تجارت پرداخت شده است:

« امیدواریم حضور در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته اندکی ارزان‌تر تمام شود. ۱۰ شرکت دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۵ موسسه فرهنگی دیجیتال با حمایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و ۴ شرکت فناورانه تحت عنوان پاویون جمهوری اسلامی ایران در این رویداد مهم فناوری منطقه حضور خواهند داشت.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان

در جیتکس امسال 4700 شرکت از 100 کشور سرتاسرجهان حضور دارند و محل مناسبی برای معرفی پتانسیل های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - صنعت ICT ایران در خارج از کشور است. در ۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - سال گذشته به صورت مستمر در کنار پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس، همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و کسب وکار ایران نیز در روز سوم نمایشگاه برگزار شده که امسال نیز برگزار می‌شود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - و از شرکت‌های خارجی نیز برای شرکت در این همایش دعوت خواهد شد تا امکان ملاقات های رودررو نیز برای شرکت های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - ایرانی فراهم شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار تمرکز اصلی نمایشگاه جیتکس امسال را هوش مصنوعی و شهرسازی هوشمند عنوان کرد و گفت: « نمایشگاه های معتبر فاوا در سطح جهان می توانند به صاحبان صنایع مختلف جهت کاهش هزینه های تولید، افزایش بهره وری و افزایش کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - محصولات کمک کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان

پاویون ایران در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ از ۲۲ لغایت ۲۶ مهرماه سال جاری در سالن پاویون کشورها برپا می­ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - شود و امکان حضور ده شرکت دانش­ بنیان و فناور جهت معرفی توانمندی ­های تولیدی و صادراتی مهیا شده است. همچنین به نظر می‌رسد برنامه ­ریزی جهت انجام ملاقات ­های تجاری رو در رو بین طرف ­های ایرانی و خارجی در روز سوم نمایشگاه در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - دستور کار مرکز تعاملات بین­ المللی علم و فناوری و اتحادیه نرم­ افزار قرار دارد و تیم‌های برتر نمایشگاه اینوتکس - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر پاوه استان کردستان - هم در این نمایشگاه حضور دارند.برای دریافت کاتالوگ این جشنواره به زبان فارسی می‌توانید به این لینک رجوع کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone