🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34138.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هارمن کاردن از اسپیکر هوشمند ۷۰۰ دلاری‌ خود رونمایی کرد

هارمن کاردن که یکی از معتبرترین تولیدکنندگان بلندگوی جهان به شمار می‌رود، به تازگی از بلندگوی هوشمند جدیدی با نام Citation 500 رونمایی کرده که از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند. این گجت قرار است در رویداد IFA ...

هارمن کاردن که یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - از معتبرترین تولیدکنندگان بلندگوی جهان به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - شمار می‌رود، به تازگی از بلندگوی هوشمند جدیدی با نام Citation 500 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - رونمایی کرده که از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند. این گجت قرار است در رویداد IFA 2018 به نمایش گذاشته شود و هم اکنون کابران اروپایی قادرند این بلندگو را پیش خرید کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران

این بلندگو قرار است همانند اسپیکر‌های هوشمند گوگل هوم در دو رنگ مشکی و طوسی عرضه شود. وجه تمایز این دو گجت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - از یکدیگر، ارزش مالی آنهاست چرا که Citation 500 قرار است به قیمت ۵۴۹ پوند یا ۷۰۰ دلار عرضه گردد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - این مسئله موجب می‌شود که تقریباً ۳۰۰ دلار گرانتر از گوگل هوم مکس باشد و یکی از گرانترین اسپیکر‌های هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - بازار لقب گیرد. البته این مدل با بلندگوی ۱۷۵۰ دلاری شرکت Bang & - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - Olufsen فاصله‌ی زیادی دارد.

Citation 500 بلندگوی‌های استریو ۲۰۰ واتی دارد و به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - از فایل‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - صوتی با کیفیت اچ دی ۲۴ بیتی ۹۶ کیلوهرتز را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این یک ال سی دی رنگی در قسمت بالایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - این اسپیکر تعبیه شده که نقش پنل لمسی آن را ایفا می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از آن پخش محتوای صوتی را کنترل کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران

البته از آنجایی که این گجت یک بلندگوی هوشمند است، دلیلی برای استفاده از این پنل وجود ندارد چرا که کاربر می‌تواند درخواست‌های خود را با صدای بلند به گوش دستیار گوگل برساند. علاوه بر این از گجت یاد شده می‌توان به عنوان هاب هوشمند خانگی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - استفاده کرد و به کمک آن نور یا گرمای منزل را کنترل نمود.

گفتنی است Citation 500 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - در واقع سومین اسپیکر هوشمند هارمن کاردن به شمار می‌رود اما اولین بلندگوی این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - شرکت است که از دستیار گوگل بهره می‌برد. پیش از این کمپانی یاد شده دو اسپیکر هوشمند دیگر نیز عرضه کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - بود؛ یک بلندگو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - ۲۴۹ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - دلاری - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر کلاردشت استان مازندران - به نام Allure که از آلکسا کمک می گرفت و اسپیکر هوشمند ۱۹۹ دلاری دیگری به نام Invoke که با همکاری مایکروسافت بر مبنای هوش مصنوعی کورتانا ساخته شده بود.

 

تماشا کنید: کیفیت صدای اسپیکر هوشمند هوم پاد تحسین بر انگیز است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone