🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34134.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تحلیلگران از غلبه AMD بر اینتل در سال های آتی می گویند

تحلیلگران معتقدند در حالی که اینتل با مشکلات ناشی از فرایند تولید چیپ خود دست و پنجه نرم می کند AMD می تواند در بازار نیمه هادی ها بر این شرکت غلبه کند. اینتل از ...

تحلیلگران معتقدند در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - که اینتل با مشکلات ناشی از فرایند تولید چیپ خود دست و پنجه نرم می کند AMD می تواند در بازار نیمه هادی ها بر این شرکت غلبه کند.

اینتل از طرح های خود برای نسل بعدی چیپ های 10 نانومتری در سال های آتی خبر داده. این چیپ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - ها نوید کارایی بهتر در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - مصرف کمتر انرژی را می دهند. بر اساس آنچه این شرکت اعلام کرده چیپ های 10 نانومتری در تعطیلات سال 2019 از راه خواهند رسید.

اما در حال حاضر سامسونگ چیپ های 10 نانومتری را تولید می کند و AMD قصد دارد در سال آتی میلادی چیپ های 7 نانومتری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - را عرضه کند. به دنبال این موضوع ارزش سهام AMD افزایش یافته است.

«هانس موزِزمان» از وال استریت ژورنال در مصاحبه ای با CNBC درباره غلبه AMD بر اینتل سخن گفته است. به عقیده او اینتل به دنبال حل مشکل ناشی از فرایند تولید چیپ است؛ مشکلی که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - غلبه بر آن سال های سال طول خواهد کشید. موززمان در این باره می گوید که شاید این موضوع 5، 6 یا حتی 7 سال - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - به طول انجامد. بر اساس این تحلیل به نظر می رسد مدل کسب و کار اینتل برای عقب ماندگی یک یا دو ساله در زمینه فرایند فناوری جواب نمی دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان

به گفته موززمان رقابت بین اینتل و AMD در مراحل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - بسیار ابتدایی از سال ها رقابت در بازار به سر می برد. البته اعلام شده که اینتل نیز رشد بزرگی را پیش روی خود خواهد داشت؛ به ویژه در حوزه هایی از قبیل هوش مصنوعی و محصولات آتی.

اما از سوی دیگر «ناوین شِنوی» معاون ارشد اجرایی گروه دیتا سنتر اینتل در این باره می گوید:

«من - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - با مشتریان از نانومترها سخن نمی گویم. آن چیزی که اهمیت دارد کارایی در سطح سیستمی است. کار ما این است که میزان ثابتی از بهبود در کارایی را سال به سال ارائه دهیم.»

در نهایت باید اشاره کرد که برخی از تحلیلگران هدف گذاری قیمت سهام AMD را از 27 دلار به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسالم استان گیلان - 30 دلار افزایش داده اند. این خوش بینی ها به مزایای این شرکت در زمینه فرایند تولید نسبت به اینتل و انویدیا مرتبط است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone