🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34133.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از چیپست جدید سری اگزینوس با کاربردهای خاص رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ از آخرین چیپست اگزینوس خود رونمایی کرده که بر خلاف سری های قبلی به صورت ویژه برای اینترنت اشیاء کم‌پهنا طراحی شده است. گسترش روزافزون دستگاه های متصل و فراگیری اینترنت اشیا باعث ...

کمپانی سامسونگ از آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - چیپست اگزینوس خود رونمایی کرده که بر خلاف سری های قبلی به صورت ویژه برای اینترنت اشیاء کم‌پهنا طراحی شده است.

گسترش روزافزون دستگاه های متصل و فراگیری اینترنت اشیا باعث شده کمپانی های مختلف با ارائه محصولات متنوع به دنبال تسخیر هرچه بیشتر این بازار پر رونق باشند.

در این میان سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین غول های فناوری دنیا از چیپی ویژه به نام اگزینوس i S111 رونمایی کرده. این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - چیپ با پشتیبانی از ابزارهای اینترنت اشیا کم پهنا (NB-IoT) تنها مختص دستگاه های خانگی یا شخصی نبوده و به لطف پوشش گسترده، پردازش بهینه از نظر انرژی، بازخورد مکانی دقیق و امنیت بالا کاربردهای متنوعی خواهد داشت.تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان

چیپ مذکور شامل مودم، پردازنده، حافظه و سیستم ماهواره ای ناوبری جهانی (GNSS) است که کارایی بالا و انعطاف پذیری را برای کمپانی های تولید ابزار های متصل فراهم می سازند. پشتیبانی چیپ از تکنیک موقعیت یابی برج های مخابراتی OTDOA، ردیابی بلادرنگ و دقیق را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

سامسونگ مدعی شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - اگزینوسi S111 قابلیت وارد شدن به حالت ذخیره انرژی برای ده سال را دارد که طی آن در عین آمادگی برای ارائه سرویس از نظر تئوری خاموش می شود. از دیگر مزایای آن باید به تحویل مطمئن بسته های بسیار کوچک داده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - در فواصل طولانی اشاره کرد که تا ۱۰ کیلومتر بین دو نقطه اتصال نیز افزایش می یابد.

مودم تعبیه شده در این چیپست از LTE Rel. 14 پشتیبانی می کند که داده ها را با سرعت ۱۵۸ کیلوبیت در ثانیه منتقل می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - تعبیه بلاک سخت افزاری امنیتی جداگانه (SSS) در کنار تابع کپی ناپذیر فیزیکی(PUF) امنیت داده ها در سطوح محلی و مخابره ای تضمین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - می کند. این کمپانی در سال گذشته چیپ اگزینوس i T200 را با ها هدفی مشابه توسعه داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone