🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34139.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

این بوگاتی شیرون از لگو ساخته شده و قابلیت رانندگی دارد

برند اسباب بازی مشهور «Lego» در اقدام جالبی با همکاری کمپانی بوگاتی، نسخه ای 1:1 از خودروی بوگاتی شیرون را با استفاده از قطعات کوچک و یک موتور الکتریکی (که آن هم از لگو ساخته ...

برند اسباب بازی مشهور «Lego» در اقدام جالبی با همکاری کمپانی بوگاتی، نسخه ای 1:1 از خودروی بوگاتی شیرون را با استفاده از قطعات کوچک و یک موتور الکتریکی (که آن هم از لگو ساخته شده) طراحی کرده که می توان با آن رانندگی کرد.

خودروی مذکور که نسخه پلاستیکی بوگاتی شیرون محسوب می شود، با صرف 13 هزار ساعت کار و 1 میلیون قطعه لگو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - شامل 4 هزار قطعه Technic (برند زیر مجموعه لگو برای اسباب بازی های پیچیده تر) مونتاژ شده و 1.5 تن وزن دارد.

برای به حرکت درآوردن این غول اسباب بازی نیز یک موتور 5.3 اسب بخاری (متشکل از 2300 قطعه لگو) با گشتاور 92 نیوتن متر در نظر گرفته شده که با ارسال نیرو به چرخ های عقب، بوگاتی شیرون پلاستیکی را به سرعت 20 کیلومتر در ساعت می رساند.

بوگاتی شیرون اسباب بازی به یک موتور 5.3 اسب بخاری مجهز شده است

البته - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - تنها بدنه و موتور از قطعات لگو ساخته نشده اند، بلکه تمام اجزای بوگاتی شیرون مانند چراغ ها، سرعت سنج، باله متحرک و حتی ترمزها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - از قطعات پلاستیکی Technic ساخته شده و همگی به خوبی کار می کنند. همچنین تمام اجزای سیستم تعلیق خودروی مورد بحث از قطعات کوچک لگو و بدون استفاده از فلز یا چسب مونتاژ شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان

گفتنی است - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - بوگاتی شیرون پلاستیکی احتمالاً یکی از جالب ترین محصولات لگو تا کنون بوده اما به احتمال زیاد هیچگاه به دست مشتریان نخواهد رسید. چرا که حمل و نقل 1.5 تن پلاستیک چندان کار آسانی نیست و از طرفی با در نظر گرفتن قیمت میانگین 10 سنت برای هر قطعه لگو، قیمت نهایی محصول به 100 هزار دلار می رسد که پرداخت آن برای یک خودروی پلاستیکی (هرچند جذاب) توجیه منطقی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone