تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20799.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران: گسل مشا فعال شده است

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از فعال شدن بیشتر گسل مشا خبر داد. «رضا کرمی محمدی» در جلسه ستاد محلی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در محل سازمان ...

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از فعال شدن بیشتر گسل مشا خبر داد. «رضا کرمی محمدی» در جلسه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - ستاد محلی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، خبر از فعالیت بیشتر گسل مشا طی ماه اخیر داده است. کرمی محمدی باور دارد که باید بیشتر روی این موضوع مطالعه کرد: «در همین راستا نیز کارهای مختلفی در مورد زلزله انجام شده که یکی از آنها سامانه هشدار سریع زلزله است.»

به گفته محمدی، سامانه هشدار سریع زلزله فقط در گسل مشا فعال بوده و در سال جاری قرار است که در چند نقطه دیگر نیز برپا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - شود: «ما امسال اعتباراتی را گرفتیم و اقداماتی را انجام دادیم که در جریان آن که طی یکی دو ماه آینده در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - دیگر نقاط و اطراف تهران سیستم هشدار سریع زلزله فعال خواهد شد. این سیستم بیشتر به درد شرکت هایی چون مترو، شرکت گاز و ... می خورد و که بلافاصله به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - آنها هشدار دهد و مثلا شرکت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - گاز بتواند چند ثانیه زودتر جریان گاز را قطع کند.»

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین در مورد هشدار سریع با آتشنشانی نیز صحبت کرد و تاکید داشت که می‌توان با استفاده از آن شرایطی را فراهم کرد که در هنگام زلزله طی حداقل مدت به کمک مردم شتافت.

وی همچنین به سامانه تخمین خسارات زلزله - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - نیز اشاره کرد و گفت: «سامانه تخمین خسارت زلزله هم هست که حدود 50 شتاب نگار در این سامانه وجود دارد و به محض زلزله به ما نشان خواهد داد که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - کجا بیشترین آسیب دیده و موارد دیگر که در امداد و نجات بسیار پرکاربرد خواهد بود.»

او باور دارد که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - فعالیت این سامانه‌ها در صورتی ادامه‌دار خواهد بود که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - همه شتاب‌نگارها سالم باشند. رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید دارد که این ستاد فقط در مورد زلزله نیست و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - آنها می‌خواهند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - وضعیت آمادگی و هماهنگی سازمان‌های مختلف را در برابر حوادث مختلف ببینند.

در این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - رابطه بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone