🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26977.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن جدید ایردروید به نام Remote Support منتشر شد

اگر از کاربران قدیمی اندروید باشید، مطمئنا با اپلیکیشن AirDroid و امکانات بی‌نظیرش برای تبادل فایل میان گوشی و رایانه باخبر هستید. اگر به خاطر داشته باشید، تیم ایردروید سال گذشته از اپلیکیشن جدیدی به ...

اگر از کاربران قدیمی اندروید باشید، مطمئنا با اپلیکیشن AirDroid و امکانات بی‌نظیرش برای تبادل - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فایل میان گوشی و رایانه باخبر هستید. اگر به خاطر داشته باشید، تیم ایردروید سال گذشته از اپلیکیشن جدیدی به نام AirMirror رونمایی کرد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که به شما اجازه می‌داد از طریق گوشی، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سایر دیوایس‌های هوشمند - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را از راه دور کنترل کنید.

با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این وجود AirMirror علیرغم مزایای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فوق‌العاده‌ای که داشت با محدودیت‌هایی هم همراه بود. به عنوان مثال، دیوایسی که قصد کنترلش را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - داشتید حتما باید روت شده بود یا اینکه پیش - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از صدور دسترسی باید آن را با کابل به رایانه متصل می‌کردید.

تیم ایردروید برای از سر راه برداشتن این مشکل، اپلیکیشن جدیدی به نام Remote Support - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - طراحی کرده که ساعاتی پیش در پلی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استور گوگل منتشر شده است. ریموت ساپورت اگر چه امکان کنترل کامل دیوایس‌های هوشمند از راه دور را به شما نمی‌دهد، اما در عوض می‌گذارد تصویر دیوایس طرف مقابل را به طور زنده ببینید و در همان حال با او به چت و گفتگو مشغول شوید.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

با این رویه، اگر دوست یا همکارتان به مشکلی خورده و نیاز به راهنمایی شما داشته باشد می‌توانید به راحتی او را برای رفع مشکل - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یاری کنید. ریموت ساپورت امکانات ارتباطی بسیار خوبی دارد و به غیر از مکالمه زنده، امکان راهنمایی با تاچ و سوایپ را هم به شما می‌دهد. - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بدین شکل که با دیدن تصاویر زنده دیوایس طرف مقابل می‌توانید در نقاط خاصی اشاره یا سوایپ کنید و بدین شکل فرد را بهتر راهنمایی نمایید.

کار با اپلیکیشن بسیار ساده است. کافیست اپ AirDroid Remote Support را روی دیوایس فردی که قصد راهنمایی‌اش را دارید، نصب کنید. سپس خودتان AirMirror را روی گوشی‌تان نصب کنید و با وارد کردن یک کد و صدور چند دسترسی اجازه دهید که ارتباط میان دو - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دیوایس برقرار شود. لازم به ذکر است که این ارتباط فقط تحت شرایطی برقرار می‌شود که فرد مقابل دسترسی لازم را به شما داده باشد.

مزیت ریموت ساپورت در مقایسه با رقبایی همچون - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Team Viewer اینجاست که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و راه‌اندازی آن ابدا کار پیچیده‌ای نیست. بنابراین برای راهنمایی افراد بزرگسال و کسانی که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تسلط کافی روی دیوایس‌های هوشمند ندارند ابزار بسیار مناسبی است. اپلیکیشن ریموت ساپورت رایگان است و در حال حاضر برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس منتشر شده است.

با این وجود توجه داشته باشید که استفاده از اپلیکیشن دیگر، یعنی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - AirMirror کاملا رایگان نیست و صرفا بیست و چهار ساعت می‌توانید به طور تستی از آن استفاده بدون هزینه داشته باشید.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

AirDroid Remote Support

سازنده: SAND STUDIO LIMITED قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41.2 / 28 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone