🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42821.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مامور سابق CIA می خواهد توییتر را بخرد و اکانت ترامپ را از آن حذف کند

والری پلیم ویلسون یکی از مامورین سابق و البته نه چندان خوش نام CIA است که در رسوایی بزرگ سال 2003 نقشی اساسی داشت. او حالا خبر از خرید توییتر و حذف حساب کاربری دونالد ...

والری پلیم ویلسون یکی از مامورین سابق و البته نه چندان خوش نام CIA است - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در رسوایی بزرگ سال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 2003 نقشی اساسی داشت. او حالا خبر از خرید توییتر و حذف حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور پر سر و صدای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ایالات متحده را داده است.

تا به اینجای کار، او موفق شده 32 هزار دلار کمک مردمی دریافت کند اما تا رسیدن به رقم 1 میلیارد دلار هنوز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فاصله بسیار زیادی باقی مانده. به عقیده او، با خرید 1 میلیارد دلار از سهام توییتر، می توان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نقشی تاثیرگذار در حذف حساب کاربری دونالد ترامپ را داشت.

توییتر در حال حاضر 12 میلیارد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دلار ارزش دارد و ویلسون می گوید اگر مقادیر عظیمی از سهام توییتر در اختیارش باشد می تواند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فشار لازم را ایجاد کند. البته همین اقدام او نیز یک فشار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گسترده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

ویلسون می گوید توییت های ترامپ اصلا معمولی نیستند ولی جک دورسی، مدیرعامل توییتر گفته هیچ یک از توییت های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ترامپ که خشونت علیه روزنامه نگارها را ترویج کرده، قوانین را زیر پا نگذاشته اند. با این حال، ویلسون تهدید ترامپ به حمله اتمی به کره شمالی را مصداق دیگری از این توییت های غیر معمولی می خواند.

سارا هاکابی سندرز، سخنگوی کاخ سفید نیز در این باره گفته که کمپین والری پلیم ویلسون «احمقانه» است و کار به جایی نمی برد و آمریکایی ها از نحوه استفاده ترامپ از توییتر راضی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone