🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31511.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به نرم‌افزار Bandicam؛ اسکرین رکوردر حرفه‌ای برای گیمرها

پیشرفت سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو و فراگیر شدن آن‌ها بین مردم، جدا از اینکه دسترسی به اطلاعات را راحت‌ کرده یک مزیت دیگر هم داشته است؛ افزایش راه‌های درآمدزایی. این روزها تولید ویدیوهای خانگی خود تبدیل ...

پیشرفت سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو و فراگیر شدن آن‌ها بین مردم، جدا از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - اینکه دسترسی به اطلاعات را راحت‌ کرده یک مزیت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - دیگر هم داشته است؛ افزایش راه‌های درآمدزایی. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - این روزها تولید ویدیوهای خانگی خود تبدیل به یک شغل شده و از طرفی به لطف پیشرفت تکنولوژی، حالا با کمترین امکانات هم هر کسی می‌تواند به این عرصه ورود کند.

اگر این «کمترین امکانات» را بخواهیم لیست کنیم، Bandicam قابلیت این را دارد تا یکی از مهمترین گزینه‌ها به‌حساب بیاید. این نرم افزار Screen Recorder که از سال 2009 کارش را آغاز کرده، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - هدفش ضبط ویدیو بوده و بزرگترین ویژگی که باعث شده برنامه با وجود شلوغی بازار رقابت همچنان حرفی برای گفتن داشته باشد تمرکز بیشتر روی قشر گیمرهاست.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان
هنگام ضبط ویدیو، قابلیت این را دارید تا به کمک دوربین لپ‌تاپ چهره خودتان را هم به ویدیو اضافه کرده و همزمان صحبت کنید.

بازی‌های ویدیویی محبوبیت زیادی در سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو دارند و بسیاری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - از کانال‌های پرکاربر یوتیوب نیز فعالیت‌هایشان پیرامون همین موضوع می‌چرخد. Bandicam با دست گذاشتن روی ویژگی‌های لازم برای ضبط ویدیوهای گیمینگ، سعی کرده تولید محتوا را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - حرفه‌ای‌تر انجام بدهد.

البته برای رسیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - به این راه سازنده مجبور شده تا بعضی چیزها را فدا کند اما Bandicam با تمام مشکلاتش دو نیاز مهم جامعه مخاطبینش را برطرف - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌کند؛ نرم‌افزار هم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌تواند کار کاربران کژوال را راه بیاندازد و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - هم به‌اندازه‌ای دست تولیدکننده را باز بگذارد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - تا بتواند ویدیوهایی حرفه‌ای‌تر بسازد. Bandicam سه حالت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - ضبط مختلف دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • Screen Recording Mode

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان
نمایی از صفحه اصلی برنامه؛ برخلاف بعضی نمونه‌های مشابه، Bandicam قابلیت ادیت ویدیو را ندارد و برای این کار باید دیگر محصول همین کمپانی یعنی Bandicut را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - دانلود کنید.

در این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - بخش کاربران می‌توانند از صفحه مانیتور ویدیوهای دلخواه خود را ضبط کنند. شاید نکته متمایز این قسمت را بتوانیم حضور چهار گزینه مختلف بدانیم. در Select a Recording Area برنامه بخش‌های مختلف صفحه را تشخیص می‌دهد و بنابراین با بردن نشانگر به قسمت دلخواه، می‌توانید تنها همان بخش از صفحه را ضبط کنید.

متاسفانه در بخش‌بندی خودکار صفحه، این بخش آن‌قدرها دقیق نیست و بعضی اوقات بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگر بروید. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - اما دومین زیرمجموعه این قسمت Rectangle نام دارد. در Rectangle یک مستطیل قرمز رنگ (به هر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - اندازه‌ای که خواستید) در صفحه ظاهر می‌شود و بعد از مشخص کردن مکان آن، کافیست دکمه Record - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - را بزنید تا در نهایت ویدیو ضبط - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - گردد.

گزینه‌های سوم و چهارم به ترتیب تمام صفحه (Full Screen) و Around Mouse نام دارند. تکلیف تمام صفحه که مشخص است، با کلیک روی آن از همه صفحه مانیتور فیلم گرفته می‌شود. اما در Around Mouse هر جا که موس را ببرید، ویدیو آن قسمت ضبط خواهد شد. همچنین با حرکت موس نیز دوربین حرکت می‌کند که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان
برنامه تنها از دو فرمت MP4 و AVI پشتیبانی می‌کند و هرچند این محدودیت ممکن است به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - مذاق بعضی‌ها خوش نیاید ولی قابلیت تغییر فریم ریت، کیفیت فیلم و پشتیبانی از کدک‌های محبوب باعث شده تا حداقل برای گیمرها این مشکل خیلی به چشم نیاید.
  • Game Recording Mode

به مهم‌ترین بخش Bandicam می‌رسیم، بخشی که با تمام مزایایش یک ضعف دارد: کنار آمدن با ویژگی‌های آن ممکن است اندکی زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - ببرد. رابط کاربری Bandicam آنگونه نیست که کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - را اذیت کند و از طرفی Screen Recording Mode  برای این گذاشته شده تا کاربران کم‌تجربه‌تر همچنان بتوانند از برنامه استفاده کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان
هنگام - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - ضبط ویدیو می‌توانید هر کدام از بخش‌های ظاهری را شخصی‌سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - کنید و تغییر بدهید. نرم‌افزار یک قلم نیز دارد و با آن می‌توان همزمان با ضبط، چیزهای مختلفی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - را به صفحه اضافه کرد.

با این حال و به‌خاطر حضور ویژگی‌های مختلف، Game Recording Mode بیشتر از بقیه بخش‌ها می‌تواند وقت کاربر را بگیرد. در این بخش رکوردر از رابط‌های برنامه‌نویسی DirectX ،OpenGL - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - یا Vulkan پشتیبانی می‌کند و به‌واسطه همین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - مسئله، خروجی ضبط شده می‌تواند کیفیت و سرعت بهتری داشته باشد. همچنین می‌شود فریم ریت بازی در گوشه صفحه را فعال کرده و هر لحظه وضعیت آن را ببینید.

  • Device Recording Mode

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان
قابلیت آپلود مستقیم ویدیوها در فیسبوک، یوتوب و ویمئو وجود دارد؛ بدون اینکه نیاز داشته باشید ویدیو را فشرده‌سازی کنید.

هدف Device Recording Mode این است که کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - از طریق Bandicam بتواند در بقیه دیوایس‌ها مثل کنسول‌های بازی یا گوشی ویدیوهای ضبط شده بگیرد. روی کاغذ ایده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - جالبی به‌نظر می‌رسد ولی به‌خاطر وجود یک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - مشکل، Device Recording Mode لقب کم‌کاربردترین بخش برنامه را به خودش اختصاص می‌دهد. برای ضبط ویدیو در این قسمت نیازمند سخت‌افزاری واسطه (Capture Device) هستید تا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - نرم‌افزار بتواند روی دیگر دستگاه‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - نیز اجرا شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان
در هنگام ضبط ویدیوها، می‌توانید صدا را در یک فایل جداگانه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - نیز ذخیره کنید. همچنین برنامه یک گزینه تکمیل خودکار نیز دارد؛ می‌توانید کاری کنید تا ویدیوها در یک حجم یا زمان مشخص به اتمام برسند.

اما در کل برای کسانی که می‌خواهند به جمع تولیدکنندگان ویدیوهای مرتبط به بازی بپیوندند، Bandicam می‌تواند گزینه مطلوبی به شمار بیاید؛ نرم‌افزاری که بعضی یوتیوبرهای معروف مثل PewDiePie نیز از آن استفاده کرده‌اند و با توجه به اینکه اشتراک‌گذاری ویدیوهای مرتبط به بازی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - ویدیویی حالا در داخل کشورمان هم فراگیر شده، Bandicam می‌تواند کار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - تولیدکنندگان داخلی را هم راه بیاندازد.

اما یک نکته در ارتباط با نسخه رایگان و پولی برنامه وجود دارد. در نسخه رایگان مدت زمان ویدیویی که می‌توانید ضبط کنید 10 دقیقه خواهد بود و همچنین واترمارک برنامه نیز پایین ویدیوها نمایش داده می‌شود. هرچند با روش‌هایی می‌توان از هر دو این محدودیت‌ها عبور کرد ولی برای کسانی که تمام امکانات را می‌خواهند، می‌توانند نسخه پولی Bandicam را با هزینه 39 دلار تهیه کنند.

در مجموع اگر به دنبال یک اسکرین رکوردر حرفه‌ای می‌گردید، دانلود نرم‌افزار Bandicam را به شما توصیه می‌کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone