تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13487.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: اولین هدست واقعیت افزوده اپل فصل دوم ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

اپل احتمالا در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ از اولین هدست واقعیت افزوده (AR) خود رونمایی می‌کند. این دستگاه قرار است عینکی با شیشه‌های شفاف باشد و شرکت Genius از تامین‌کنندگان اصلی قطعات آن خواهد بود. ...

اپل احتمالا در سه‌ماهه دوم - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - سال ۲۰۲۲ از اولین هدست واقعیت افزوده (AR) خود رونمایی می‌کند. این دستگاه قرار است عینکی با شیشه‌های شفاف باشد و شرکت Genius از تامین‌کنندگان اصلی قطعات آن خواهد بود.

به گزارش تحلیلگر مشهور محصولات اپل، «مینگ-چی کو» این شرکت هدست‌های AR خود را در فصل دوم ۲۰۲۲ - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - معرفی خواهد کرد. او در یادداشت جدیدش روی تامین‌کننده‌ای به نام Genius Electronic Optical تمرکز کرده و می‌گوید این شرکت تامین قطعات محصولات AR و VR شرکت‌هایی مثل فیسبوک، سونی و اپل را برعهده خواهد داشت.

مینگ-چی کو مدعی است که هدست واقعیت افزوده اپل برای ارائه تجربه ویدیویی AR از لنز هم استفاده می‌کند. بر طبق گزارش‌های قبلی، کوپرتینویی‌ها در حال کار روی یک جفت هدست AR هستند. دستگاه اول از فناوری واقعیت ترکیبی پشتیبانی می‌کند و بر اساس شایعات قرار بود در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ معرفی شود. در ادامه دستگاه ظریف‌تری - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - با - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - فناوری واقعیت افزوده احتمالا در حوالی سال ۲۰۲۵ به بازار می‌آید.

آقای کو در ماه ژانویه ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده بود که اولین هدست AR اپل در سال - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - ۲۰۲۱ معرفی شود، اما در ماه مارس این موعد را تا اواسط ۲۰۲۲ به تعویق انداخت. حالا گزارش امروز هم این پیش‌بینی را تایید می‌کند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران

«مارک گرومن»، خبرنگار بلومبرگ قبلا در ماه مارس - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - گفته بود که معرفی هدست اپل ظرف «چند ماه آینده» انجام می‌شود اما با - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - گذشت چند ماه از زمان پیش‌بینی او هنوز نه تنها این دستگاه را ندیده‌ایم، بلکه گزارشی هم پیرامونش منتشر نشده است. اپل دیشب در WWDC 2021 نیز به این محصول اشاره‌ای نکرد.

کو در گزارش امروز می‌گوید شرکت Genius در تولید آیفون ۱۳ هم ایفای نقش خواهد کرد و تامین‌کننده انحصاری دوربین عریض و تله‌فوتوی این تلفن هوشمند خواهد بود. دیگر تامین‌کننده این قطعه در زنجیره تامین اپل، Largan بود که گفته می‌شود نتوانسته رضایت اپل را جلب کند و فعلا از - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - آن‌ها خواسته شده تا عرضه قطعات را متوقف کنند.

شرکت Genius در حال - تعمیرات یخچال کرال در شهر امیرکلا استان مازندران - حاضر مشغول پر کردن جای Largan است و مینگ-چی کو اعتقاد دارد که در نهایت می‌تواند تامین ۶۵ تا ۷۰ درصد از لنزهای اپل را در دست بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone