🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31513.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تخریب ده‌ها هزار چیپ TSMC به خاطر یک اشتباه

« صنایع نیمه هادی تایوان » (TSMC)  که تامین بخش بزرگی از ابزارهای نیمه هادی جهان را بر عده دارد، بر اثر یک اشتباه در خطوط تولید ده ها هزار ویفر سیلیکون را به مواد شیمایی ...

« صنایع نیمه هادی تایوان » (TSMC)  که تامین بخش بزرگی از ابزارهای نیمه هادی جهان را بر عده دارد، بر اثر یک اشتباه در خطوط تولید ده ها هزار ویفر سیلیکون را به مواد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - شیمایی غیر استاندارد آلوده کرده است.

این ویفرهای سیلیکون به عنوان پایه تولید کارت‌های گرافیک انویدیا و چیپ های موبایل مدیاتک، هواوی های سیلیکون و شرکت های دیگر استفاده می شود، در نتیجه احتمالا طی ماه های آینده شاهد کمبود این قطعات در خطوط تولید خواهیم بود. تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان

خبر این واقعه ابتدا توسط رسانه های چینی منتشر شد و برخی آنرا مساله ای امنیتی عنوان کردند اما TSMC دلیل این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - ماجرا را ارائه مواد شیمیایی غیر استاندارد از سوی تامین کننده ها می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - داند. از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - این مواد نامناسب در تولید هزاران ویفر ۱۲ و ۱۶ نانومتری استفاده شده که چاره ای جز نابود کردن آنها وجود ندارد. ماده شیمایی مذکور یک ماده حساس به پرتو است که معمولا توسط شرکت هایی نظیر Shin-Etsu, JSR و Dow Chemical عرضه می شوند.

یکی از شرکت های طرف قرار داد TSMC انویدیا است که تولید کارت های گرافیک قدرتمند جی فورس RTX را به تایوانی سپرده اما این رویداد آنها را نیز با مشکل مواجه خواهد کرد. در نتیجه بازار کارت های گرافیک که تازه از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - دست - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - استخراج کنندگان ارزهای مجازی خلاص شده بود، احتمالا دوباره شاهد کمبود خواهد بود.

این نخستین بار نیست که کارخانه های صنایع نیمه هادی تایوان با مشکل مواجه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - می شود و حدود شش ماه پیش هم آلوده شدن سیستم به بدافزار واناکرای آنها را مجبور به از دو خارج کردن چند خط تولید کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - در نهایت به زیان ۲۵۶ میلیون دلاری منجر شد. تعداد دقیق ویفرهای تخریب شده مشخص نیست اما حدود ۹۰ هزار قطعه تخمین زده شده اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - در مجموع ارزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار دارند.

برخی تحلیلگران بر این باورند که آلوده شدن ویفرهای TSMC و وقفه در روند تولید آنها به سود کسب و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردکوی استان گلستان - کار چیپ سامسونگ تمام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone