تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16745.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

احتمال معرفی سری گلکسی S21 در دی ماه

در هفته‌های اخیر شایعه‌های مختلفی در مورد زمان رونمایی «گلکسی S21» منتشر شده است. آخرین اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه، به رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ در دی‌ماه اشاره دارد. این خبر در ...

در هفته‌های اخیر شایعه‌های مختلفی در مورد زمان رونمایی «گلکسی S21» منتشر شده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - است. آخرین اطلاعات به دست - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - آمده از منابع آگاه، به رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ در دی‌ماه اشاره دارد. این خبر در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - حالی منتشر می‌شود که چند روز قبل نیز گفته شد که گلکسی S21 احتمالا تا قبل از پایان سال 2020 معرفی می‌‌شود.

کره‌ای‌ها معمولا بهمن یا اسفندماه (ماه‌های فوریه یا مارس)، گوشی‌های «سری S» گلکسی را به بازار معرفی می‌کنند؛ اما - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - ظاهرا این موضوع در مورد گلکسی S21 صادق نیست و قرار است زودتر از موعد معرفی و به بازار عرضه شود.

به گفته برخی منابع آگاه در آسیا، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ واقعا قصد دارد اوایل دی‌ماه از گلکسی S21 رونمایی کند. به دلایل مختلفی، کره‌ای‌ها قصد دارند گوشی هوشمند جدید خود را زودتر از موعد همیشگی رونمایی کنند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان

احتمال دارد سامسونگ بخواهد از عدم حضور هواوی استفاده کرده و سهم فروش بیشتری - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - از بازار را از آن خود کند. به علاوه ممکن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - است کره‌ای‌ها بخواهند بین زمان معرفی گلکسی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - S21 و نسخه «فن ادیشن» که اواخر سال معرفی می‌شود، فاصله بیندازد.

باتوجه به اینکه هر دو گوشی هوشمند «گلکسی S20» و «گلکسی زد فیلیپ»، همزمان در ماه فوریه امسال رونمایی شدند؛ شاید کره‌ای‌ها می‌خواهند این روال را در مورد نسخه‌های بعدی این دو گوشی تغییر بدهند. سامسونگ مجبور است برای دو گوشی تاشو و دو پرچمدار خودش برنامه ریزی درستی داشته باشد. در نتیجه، احتمالا تصمیم گرفته تغییراتی در جدول زمان بندی معرفی عرضه دستگاه‌های خود ایجاد کند.

هنوز تاریخ دقیق رونمایی گلکسی S21 در دی ماه مشخص نشده است. به نظر می‌رسد اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن‌ماه نیز گوشی هوشمند - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - جدید به بازار عرضه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - شود.

گزارش‌‌ها حاکی از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن است که تأمین کنندگان قطعات مورد نیاز گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21، تولید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - انبوه را آغاز کرده‌اند. - تعمیرات یخچال فیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها روند تولید را نیز تسریع بخشیده‌اند.درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم گلکسی S21‌ در چه تاریخی رونمایی و چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone