🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36299.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فناوری جدید فایرفاکس نایتلی با حفره های امنیتی DNS مقابله می کند

سازنده های مرورگرها همواره تلاش می کنند جاسوسی از شبکه را به واسطه رمزگذاری اتصال شما به سرورهای میزبان وبسایت ها خنثی کنند. ولی موزیلا به تازگی خبر از پروژه جدیدی داده که بر اساس ...

سازنده های مرورگرها همواره تلاش می کنند جاسوسی از شبکه را به واسطه رمزگذاری اتصال شما به سرورهای میزبان وبسایت ها خنثی کنند. ولی موزیلا به تازگی خبر از پروژه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - جدیدی داده که بر اساس آن امنیت در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - این حوزه را یک قدم جلوتر می برد.

فایر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - فاکس نایتلی (Firefox Nightly) نسخه آزمایشی از مرورگر فایرفاکس بوده که نسخه جدید آن شامل فناوری ویژه ای به نام «DNS بر اساس HTTPS» یا به اختصار «DoH» است. DNS یا «سیستم نام دامنه» برای یافتن آدرس آی پی کامپیوترها (شامل اعداد) از روی نام آنها به کار می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - رود. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - به عنوان نمونه آدرس سایت آی پی متناظر Digiato.com، معادل با 79.175.147.211 است. HTTPS نیز پروتکل امنی برای انتقال داده ها در شبکه است.

به لطف فناوری DoH هر فردی که در میان ارتباط شما با سرور قرار بگیرد، قادر نخواهد بود دریابد که در تلاش برای دستیابی به چه سروری در اینترنت هستید. به این ترتیب نمی تواند شما را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - به سایت های تقلبی مورد نظر خود هدایت کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی

بنا بر گفته های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - کمپانی موزیلا، مسئولین شرکت اکنون در حال آزمایش روش هایی هستند که به واسطه آن سوال و جواب های مورد نیاز در رابطه با DNS، رمز نگاری شده و به این طریق فراهم کننده های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - خدمات DNS امکان جمع آوری یا به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط با تاریخچه مرورگر را نخواهند داشت.

البته موزیلا برای ارائه این قابلیت امنیتی نیاز دارد که با شرکت های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - فراهم کننده خدمات DNS همکاری کند. به این منظور این کمپانی با شرکت «Cloudflare»، یکی از ارائه دهندگان این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - خدمات در حال همکاری است.

گوگل نیز تلاش می کند فناوری ویژه خود به نام «DNS بر اساس TLS» را عرضه کند که تقریباً مشابه با نمونه ارائه شده توسط موزیلا عمل می کند و روی اندروید P ارائه شده است.

امید می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - رود در آینده تمامی سیستم عامل ها از انتقال امن اطلاعات برای DNS بهره ببرند تا به این ترتیب حفاظت بهتر برای کاربران فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی - شود.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: بتای عمومی اندروید P

- تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اراک استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone