🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36295.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چگونه در فوتوشاپ تصاویر را به طور خودکار برش بزنیم؟

برش زدن یا کراپ کردن را شاید بتوان یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین کارهایی دانست که در امر ویرایش تصاویر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به زبان ساده خیلی راحت می‌شود با ابزار برش‌زنی موجود ...

برش زدن یا کراپ کردن را شاید بتوان یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - کارهایی دانست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - که در امر ویرایش تصاویر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. به زبان ساده خیلی راحت می‌شود با ابزار برش‌زنی موجود در هر ویرایشگری، بخش‌های اضافه یک عکس را جدا کرد و سوژه اصلی را بیشتر در معرض دید قرار داد.

به همین منظور امروز در یکی دیگر از سری آموزش‌های فوتوشاپ به این مقوله می‌پردازیم و از نحوه کراپ کردن و اینکه کلا چطور می‌توانیم تصاویر صاف و مرتب‌تری داشته باشیم، برایتان می‌گوییم.

چطور به طور خودکار تصاویر را برش زده و صاف کنیم؟


تصور کنید که دارید روی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - دیجیتال - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - کردن یک سری تصویر قدیمی کار می‌کنید. مثلا آلبوم عکسی دارید که حالا خیلی وقت است در گوشه‌ای دارد خاک می‌خورد و می‌خواهید با اسکن تک تک عکس‌هایش، از آن آلبومی مجازی بسازید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - تا همیشه جایش امن باشد.

اما برای اینکه بتوانید کیفیت این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - تصاویر را حین دیجیتال کردنشان حفظ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - کنید، باید ابزار قدرتمندی چون فوتوشاپ داشته باشید. پس به همین خاطر عکس‌‌ها را به صورت دسته‌ای در اسکنر قرار دهید و آن‌ها را یک راست به محیط فوتوشاپ انتقال دهید. نتیجه اسکن شما می‌تواند شبیه تصویر زیر باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان

تصویری که حاوی چند عکس قدیمی است که همه‌شان در یک قاب دیجیتالی جای گرفته‌اند. اما همانطور که می‌بینید هیچکدام از این تصاویر صاف و مرتب نیستند و ذخیره کردن آن‌ها به این شکل، شاید کار چندان درستی نباشد. پس سعی کنید با استفاده از ابزار Select تصاویر را از هم جدا کنید و هر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - یک از آن‌ها را به محیطی مجزا انتقال دهید.

سپس به سراغ یکی از تصاویر خود که حالا تبدیل به تصویری مجزا شده بروید و وارد منو File ‌‌شوید. حالا ماوس - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - خود را روی Automate ببرید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - و از میان گزینه‌های موجود روی Crop and Straighten Photos کلیک کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان

با همین چند کلیک ساده، گزینه Crop and Straighten Photos فوتوشاپ فعال می‌شود و مابقی کارها از آن پس به صورت کاملا خودکار صورت می‌گیرد. Crop and Straighten Photos تصاویر اسکن شده - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - را شناسایی می‌کند و پس از رسیدگی به وضعیت زاویه نمایش هر تصویر، حاشیه‌های اضافه آن را نیز حذف خواهد کرد.

طوری که فقط تصویر و اصل سوژه باقی می‌ماند و هر چه که باعث زشتی عکس شده بود، حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر مریوان استان کردستان - می‌شود. البته بگذارید به این هم اشاره کنیم که پروسه Crop and Straighten Photos همیشه هم عملکرد دقیقی ندارد و ممکن است نتوانید برای برخی تصاویر، به آن نتیجه‌ای که دنبالش هستید برسید. اما به هر حال استفاده از این ابزار یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌شود از طریق آن با مشکلات خاص تصاویر اسکن شده سر و کله زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone