🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36290.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 9 دیرتر از سایر آیفون های 2018 به بازار می آید؟

به نظر می رسد اپل قصد دارد در سال جاری میلادی 4 آیفون جدید را معرفی کند. ولی احتمالاً آیفون 9 با تأخیر روانه بازار خواهد شد. بر اساس گزارش ها احتمالاً آیفون های 2018 ...

به نظر می رسد اپل قصد دارد در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - سال جاری میلادی 4 آیفون جدید را معرفی کند. ولی احتمالاً آیفون 9 با تأخیر روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش ها احتمالاً آیفون های 2018 شامل نسل دوم آیفون 10 و نیز نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - بزرگتر آیفون 10 پلاس، هر دو با نمایشگر OLED، یک نسخه ارزان قیمت تر آیفون 10 با نمایشگر LCD (با نام احتمالی آیفون 9) و نسل دوم آیفون SE خواهند بود. سه مدل اول قرار است در شهریور تا مهر ماه معرفی شوند، در حالی که آیفون SE جدید احتمالاً در خرداد تا تیر رونمایی خواهد شد.

بر اساس ادعای وبسایت خبری «the bell» از کره جنوبی، آیفون های بهره مند از نمایشگر OLED پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - معرفی و در شهریور - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - تا مهر روانه بازارها می شوند. در حالی که مدل بهره مند از نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - LCD با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - اندازه 6.1 اینچی دو ماه پس - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - از آن و در آبان تا آذر سال جاری روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران
رندر غیر رسمی منتشر شده از آیفون های 2018: از راست به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - چپ: نسخه پلاسِ جایگزین آیفون 10، آیفون 9 با نمایشگر LCD و جایگزین آیفون 10. البته نسل دوم آیفون SE در این رندر نشان داده نشده است.

بنا بر گزارش های پیشین، کمپانی های Japan Display و ال جی تولید پنل های LCD آیفون 9 را به عهده دارند و تلاش می کنند به بازده مورد نظر دست یابند. در گزارش اخیر ادعا شده که تولید نمایشگرهای LCD به مشکل نشت نور بر خورده؛ مشکلی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - از تعبیه بریدگی بالای نمایشگر برای نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر رویان استان مازندران - های LCD حاصل شده. به این ترتیب تولید انبوه گوشی مورد بحث عقب تر از زمان بندی معمول پیش می رود.

در گزارش اخیر به منبعی که این موضوع را اعلام کرده اشاره ای نشده. از سوی دیگر منبع دیگری صحت موضوع تأخیر عرضه را رد یا تأیید نکرده. با این حال چندان هم تعجب بر انگیز نخواهد بود اگر تأخیری در عرضه آیفون های آتی شاهد باشیم، چرا که پیش از این نیز عرضه آیفون 10 در سال 2017 در حدود 2 ماه به تأخیر افتاده بود.

پیش از این تصاویر رندرهایی از آیفون 9 منتشر شده بود که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone