🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36323.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آغاز ثبت نام استارتاپ‌ها در الکام استارز از ۵ خرداد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد که ثبت‌نام استارتاپ‌ها برای حضور در سالن الکام استارز در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از پنجم خرداد ماه آغاز و در دوازدهم خرداد ماه نیز به پایان ...

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد که ثبت‌نام استارتاپ‌ها برای حضور در سالن الکام استارز در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از پنجم خرداد ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - آغاز و در دوازدهم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - خرداد ماه نیز به پایان می‌رسد.

ستاد اجرایی الکامپ یک سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - مستقل به آدرس elecom-stars.com برای فرآیند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - ثبت نام در نظر گرفته و استارتاپ‌های علاقمند می‌توانند از روز شنبه پنجم خرداد ماه برای حضور در الکام استارز ثبت نام کنند.

امسال الکام استارز با حضور سه گروه برگزار می‌شود. گروهی که بخش عمده‌ای از سالن را به خود اختصاص خواهد داد، مربوط به استارتاپ‌هایی می‌شود که از مرحله ایده فراتر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - رفته‌اند و اقدامات اولیه برای تجاری‌سازی طرح‌هایشان را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - طی کرده‌اند. گروه دوم دارندگان ایده هستند و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - مهم نیست که کار خود را به مرحله اجرایی رسانده باشند یا خیر. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - این افراد می‌توانند جهت یافتن سرمایه‌گذار، شتاب‌دهنده یا دریافت مشاوره در الکام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - استارز حضور پیدا کنند.

اما گروه آخر مربوط به استارتاپ‌های بزرگ است که درخواست حضور در غرفه‌های بزرگ را نیز دارند. این گروه طبق تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها فرصت حضور در نمایشگاه الکامپ و سالن الکام استارز را خواهند داشت.

تعرفه حضور استارتاپ‌ها در الکام استارز و اختصاص فضای مورد نیاز به آنها نیز از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام شده که به شرح زیر است:

  • غرفه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - اقتصادی: شامل کانتر اشتراکی، فضای جلسه اشتراکی و یک صندلی با قیمت 250 تومان
  • غرفه پایه: شامل فضای اختصاصی، میز اختصاصی، یک صندلی و دارای برق با قیمت 750 تومان
  • غرفه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - اختصاصی: 12 متری و مناسب استارتاپ‌ها شامل فضای اختصاصی، پنل‌های استاندارد نمایشگاهی، میز و دو صندلی، دارای برق با قیمت حدودی یک میلیون 680 هزار تومان
  • غرفه بزرگ: بالای 12 متر و مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - بزرگ و مراکز علمی و دانشگاهی؛ براساس متراژ درخواستی و خدمات اختصاصی مشخص و تعیین می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ امسال در تابستان از ۶ الی ۹ مرداد طی ۴ روز توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود و تا کنون بیش از ۶۰۰ شرکت برای حضور در سالن‌های اصلی این نمایشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مازندران استان مازندران - ثبت نام کرده‌اند. شرکت‌هایی که مایل به حضور در این نمایشگاه هستند نیز می‌توانند از طریق وب سایت iran-elecomp.com تا سوم خرداد ماه ثبت نام خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone