🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36311.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معیار نمایش پست ها در اینستاگرام چیست؟

در سال ۲۰۱۶ میلادی اینستاگرام تصمیم گرفت که محتوایات فید کاربرانش را دستخوش تحولاتی نماید. در آن زمان پست های جدید در بالاترین بخش نمایش داده می شدند و همین که کاربر صفحه را به ...

در سال ۲۰۱۶ میلادی اینستاگرام تصمیم گرفت که محتوایات فید کاربرانش را دستخوش تحولاتی نماید. در آن زمان پست های جدید در بالاترین بخش نمایش داده می شدند و همین که کاربر صفحه را به پایین اسکرول می کرد به پست های قدیمی تر می رسید.

با این حال اما اینستاگرام تصمیم گرفت که برای نمایش پست ها از الگوریتم ها کمک بگیرد تا مشخص نماید که کاربر با باز کردن صفحه اینستاگرام خود در ابتدا کدام پست ها را مشاهده خواهد کرد.

دلایل اینستاگرام برای اعمال این تغییر هم آن بود که کاربران به طور معمول ۷۰ درصد از پست های فید خود را با روش قبلی از دست می دادند و در واقع این مطالب از نظرشان پنهان می - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - ماند.

حالا اما برخی کاربران از سیستم جدید اعلام نارضایتی کرده اند و گلایه دارند که الگوریتم های جدید پست ها را روی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - هم انباشته می کند و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - در نتیجه عکس یا ویدیوهایی که در این پلتفرم قرار می دهند بازدید و لایک کمتری دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - می کند.

در پاسخ به همین نارضایتی ها هم اینستاگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - جمعه گذشته سه ملاک اصلی اش برای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - نمایش پست ها در فید کاربران را فاش نمود که در ادامه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - آنها را از نظر می گذرانیم:

۱- علاقمندی: براساس رفتارهای قبلی کاربر مشخص می شود. الگوریتم های اینستاگرام مشخص می کنند که کدام پست ها در صدر اولویت های کاربر برای مشاهده هستند.

۲- تاخر زمانی: چه قدر از نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - یک پست گذشته است؟ در روش جدید پست های جدید در بالاترین قسمت فید نمایش داده می شوند.

۳- ارتباط: میزان نزدیکی فردی که پست گذاشته با دنبال کننده اش اهمیت دارد. و اینکه فرد قبلا روی پست های قبلی وی کامنت گذاشته باشد یا پیامی خصوصی برایش ارسال کرده باشد نیز در این امر موثر است. تگ شدن دنبال کننده در پست های قبلی نیز در انتخاب الگوریتم ها موثر خواهد بود و قطعا اگر تمامی این اتفاقات در پست های قبلی رخ داده باشد پست جدید آن فرد در بالاترین بخش فید نمایش داده می شود.

البته سه عامل دیگر نیز در این مساله تاثیر دارند:

  • تناوب: تعداد دفعاتی که یک فرد از اینستاگرام دیدن می کند نیز اهمیت دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - زیرا این پلتفرم تمایل دارد که فرد با باز کردن اکانت خود بلافاصله مهم ترین پست ها را ببیند.
  • دنبال کردن: هرچه افراد بیشتری توسط یک کاربر دنبال شوند، وی به دفعات کمتری می تواند پست های مربوط به یک شخص خاص را در فید خود ببیند.
  • استفاده: هرچه یک کاربر زمان بیشتری را در اینستاگرام سپری کند، پست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - های بیشتری را مشاهده خواهد کرد و بیشتر در زمان به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - عقب حرکت میکند.

اینستاگرام همچنین اعلام کرد که در حال حاضر قصد بازگشت به روش قدیمی را ندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - (منظور روشی است که در آن پست های جدیدتر در بالاترین بخش فید نمایش داده می شوند). طبق اعلام مدیران این شرکت نگرانی فعلی آن است که مبادا کاربران فراموش کنند کدام سیستم هم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - اکنون روی این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو اعمال می شود. البته اگر کاربری روش جدید نمایش پست ها نمی پسند می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - نارضایتی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تویسرکان استان همدان - خود را به اینستاگرام اطلاع دهد.

اینستاگرام همچنین اعلام کرده که کاربران به خاطر کمتر پست کردن رتبه بندی نمی شوند یا به خاطر استفاده بیش از اندازه از هشتگ ها مجازاتی برایشان در نظر گرفته نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone