🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36313.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت به دنبال تصاحب گیت هاب

مایکروسافت طی هفته های گذشته مذاکراتی را با مسئولان پلتفرم توسعه نرم افزار گیت هاب صورت داده که ممکن است به خرید این کمپانی منجر شود. گیت هاب یک سرویس توسعه و میزبانی برای پروژه ...

مایکروسافت طی هفته های گذشته مذاکراتی را با مسئولان پلتفرم توسعه نرم افزار گیت هاب صورت داده که ممکن است به خرید این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - کمپانی منجر شود.

گیت هاب یک سرویس - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - توسعه و میزبانی برای پروژه های نرم افزاری اختصاصی و منبع باز است که در سال ۲۰۱۵ ارزش آن حدود ۲ میلیارد دلار برآورد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - شده بود اما مایکروسافت برای خرید آن احتمالا ناگزیر به پرداخت ۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - میلیارد دلار خواهد شد.

به گفته یکی از منابع مطلع این مذاکرات ابتدا به منظور سرمایه گذاری مشترک ۳۵ میلیون دلاری صورت گرفته اما در مراحل بعد تا خرید گیت هاب نیز پیش رفته است. بر این اساس فعلا معلوم نیست این گفتگوها در چه مرحله ای قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - دارد اما قیمت پیشنهادی ظاهرا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - از انتظارات اولیه مایکروسافت بیشتر بوده است.

ابزارهای گیت هاب برای ذخیره کدها، به روزرسانی و بحث و گفتگو درباره آن به صورت گسترده ای مورد استفاده توسعه دهندگان قرار می گیرد. این شرکت خصوصی بیش از ۲۳ میلیون کاربر دارد که ۲۰۰ میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - درآمد را از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - طریق فروش حق اشتراک عاید گیت هاب کرده اند. ۱۱۰ میلیون دلار از کل این درآمد از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱.۵ میلیون سازمانی به دست آمده که از محصولات این شرکت بهره می برند.تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندراناین مذاکرات در حالی جریان دارد که «کریس وانسترا»، موسس و مدیرعامل پیشین گیت هاب حدود - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۰ ماه قبل از سمت خود استعفا داده و هنوز جانشین وی مشخص نشده است. برخی گزارش ها حاکی از این است که «نت فریدمن»، مدیرعامل پلتفرم توسعه «زامارین» که مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ آن را خریداری کرد، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیرگاه استان مازندران - احتمالا سمت مدیریت گیت هاب را خواهد پذیرفت.

علی رغم انکار گیت هاب، مایکروسافت دو سال قبل نیز تلاش هایی را برای تملک این کمپانی صورت داده بود. خرید گیت هاب اهمیت زیادی برای ردموندی ها دارد چرا که دروازه جدیدی را برای ارتباط با توسعه دهندگان نرم افزار و استفاده از توانایی های آنها برای شکوفایی هرچه بیشتر پلتفرم های مختلف مایکروسافت از جمله Azure فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone