🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36300.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 هم احتمالا به دوربین اصلی سه گانه مجهز است

طبق اعلام برخی از تحلیلگران بازار، پرچمدار بعدی سامسونگ با نام گلکسی اس 10 احتمالا با سه دوربین اصلی و همچنین سنسور سه بعدی معرفی خواهد شد. کیم دانگ-وون یکی از تحلیلگران موسسه ای به ...

طبق اعلام برخی از تحلیلگران بازار، پرچمدار بعدی سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - با نام گلکسی اس 10 احتمالا با سه دوربین اصلی و همچنین سنسور سه بعدی معرفی خواهد شد.

کیم دانگ-وون یکی از تحلیلگران موسسه ای به نام KB Securities در گزارش خود ضمن اشاره به وجود دوربین سه گانه برای نسل بعدی آیفون مدعی شده که سامسونگ نیز احتمالا گوشی گلکسی اس 10 را با همین مشخصه روانه بازار می کند.

وجود دوربین سه گانه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - در بدنه یک موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - به کاربران امکان خواهد داد که عکس هایی با وضوح و شفافیت بیشتر و البته در زوایای مختلف از سوژه های خود بگیرند و از این لحاظ عملکرد بهتری را نسبت به همتایان از خود نشان خواهند داد. این گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - ها همچنین قابلیت های بهبود یافته ای برای زوم دارند و می توان از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - آنها برای تماشای محتوای واقعیت افزوده بهره گرفت.

گفتنی است شرکت چینی هوآوی که تلاش دارد حضورش را در بازار محصولات پرچمدار و پریمیم تقویت کند در ماهی که گذشته موبایل پی ۲۰ پرو را همراه با سیستم دوربین سه گانه معرفی کرد.

پی ۲۰ پرو به یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی مجهز است که دو سنسور ۸ و ۲۰ مگاپیکسلی (مونو کروم) نیز آن را همراهی می کنند. از طرفی طبق برخی گزارشات یکی از گوشی های آینده اپل که احتمالا آیفون X Plus نام دارد احتمالا با دوربین اصلی سه گانه معرفی خواهد شد.

البته یادمان باشد که استفاده از دوربین های بیشتر در گوشی های سامسونگ به معنای افزایش محسوس قیمت آنها و در نتیجه سود بیشتر این شرکت کره ای و شرکت های تابعه آن است.

به گفته کیم جی سان تحلیلگر موسسه Kium Securities حجم عرضه قطعات موبایل شامل ماژول و حسگر دوربین علیرغم تنزل بازار جهانی اسمارت فون در روزهای آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - افزایش می یابد و واحد قطعه سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - سامسونگ (Samsung Electro-Mechanics) از جمله ذی نفعان این روند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - خواهد بود.

در سال ۲۰۱۷ میلادی این شرکت که در زیرمجموعه گروه سامسونگ قرار دارد با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - افزایش ۱۱۵۵ درصدی سود عملیاتی سال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خوانسار استان اصفهان - به سال خود روبرو بود که به لطف  سیستم های دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ به رقم ۳۰۶.۲ میلیارد وون رسید. گفتنی است Samsung Electro-Mechanics یکی از اصلی ترین تامین کننده قطعه برای موبایل های شرکت سامسونگ به شمار می رود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone