🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36327.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک و کوالکام از پروژه مشترک برای ارائه اینترنت پرسرعت خبر دادند

فیسبوک و کوالکام طی بیانیه ای مشترک از طرحی برای ارائه اینترنت با سرعت بالا در قالب فناوری «تراگراف» خبر داده اند. تراگراف سیستمی تجربی و بدون سیم است که فیسبوک در حال حاضر از ...

فیسبوک و کوالکام طی بیانیه ای مشترک از طرحی برای ارائه اینترنت با سرعت بالا در قالب فناوری «تراگراف» خبر داده اند.

تراگراف سیستمی تجربی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - و بدون سیم است که فیسبوک در حال حاضر از آن در مقر اصلی خود استفاده می کند. به گفته فیسبوک این سیستم می تواند با هزینه ای به مراتب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - کمتر از فیبر نوری، به سرعت چند گیگابیت بر ثانیه در مناطق پرجمعیت شهری دست یابد.

فیسبوک این پروژه را به عنوان سیستم بی سیم چند گرهی نام برده که به کاربران اجازه اتصال به شبکه با سرعت بالا را می دهد. با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - ادغام چیپ های کوالکام در فناوری تراگراف می توان جعبه های 60 گیگاهرتزی کوچکی را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - در بخش های مختلف شهر نصب کرد تا به عنوان اکسس پوینت برای اینترنت عمل کنند.تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستانیکی از سخنگویان کوالکام تراگراف را به عنوان راه حلی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - برای مناطق شهری و روستایی مجهز به وای فای توصیف کرده است. تست های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - عملی این پروژه از سال آینده شروع می شود اما از زمان راه اندازی آن فعلا اطلاعاتی ارائه نشده است. یکی از مسئولان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - کوالکام درباره مزایای این پروژه می گوید:

معماری TDMA و کنترلر ابری تراگراف - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - در کنار راهکاری های ما و فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - های کاهش تداخل می تواند اینترنت گیگابایتی را به ارمغان بیاورد.

کوالکام امروز از تولید چیپ های کوچک 5G برای تولید کنندگان موبایل و اپراتورها نیز خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - داد. این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - از شرکای خود نام نبرده اما با توجه به شایعات قبلی ردپای نوکیا و سامسونگ در این میان دیده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر پاوه استان کردستان - می شود. نمونه های اولیه از این چیپست طی سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفته و پس از آن شاهد راهیابی محصولات مجهز به آن در بازار خواهیم بود.

فیسبوک همچنین پلتفرمی آزمایشی تحت عنوان ARIES یا «یکپارچه سازی آنتن رادیویی برای افزایش کارایی امواج» به راه انداخته که کیفیت امواج برج های رادیویی در مناطق روستایی را افزایش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone