🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36309.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل بخش تبلت اندروید را از وبسایت خود حذف کرد [به روز رسانی: بازگشت بخش تبلت]

بسیاری از کمپانی ها، گوشی های هوشمند با نمایشگر بزرگ تر از 6 اینچ را روانه بازار کرده اند. این سوال پیش می آید که آیا اصلاً نیازی به تبلت اندروید باقی می ماند؟ یکی ...

بسیاری از کمپانی ها، گوشی های هوشمند با نمایشگر بزرگ تر از 6 اینچ را روانه بازار کرده اند. این سوال پیش می آید که آیا اصلاً نیازی به تبلت اندروید باقی می ماند؟

یکی از دلایلی که موجب شده تبلت های اندرویدی کاهش فروش جهانی را تجربه کنند، به موضوع گوشی های هوشمند پرچمدار با نمایشگر بزرگ باز می گردد. علاوه بر این مالکان تبلت اندروید معمولاً عادت ندارند که هر 2 یا 3 سال یکبار این گجت خود را عوض کنند، بر خلاف گوشی های هوشمند که در بازه های زمانی کوتاه تر تعویض می شوند. این موضوع نیز موجب کاهش فروش تبلت ها شده است.

به نظر می رسد به همین دلیل باشد که گوگل به تازگی تصمیم گرفته بخش تبلت را از وبسایت اندروید حذف کند. از آنجایی که گوگل هیچ تبلت مبتنی بر اندروید پی را معرفی نکرده، به همین دلیل تصمیم اخیر گوگل قابل پیشبینی بود.

در ژانویه سال 2011 (دی تا بهمن سال 89) بود که گوگل برای اولین بار از نسخه 3.0 اندروید رونمایی کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - که به طور ویژه برای تبلت ها توسعه یافته بود. در همین زمان اولین آیپد اپل حتی یک سال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - هم نداشت. همچنین در همان دوران موتورولا اولین تبلت خود به نام «زوم» را معرفی کرد که با اندروید 3 روانه بازار شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان
ظاهر صفحه مربوط به تبلت های اندروید که اکنون از وبسایت گوگل حذف شده است.

9 ماه بعد سامسونگ گوشی گلکسی نوت را معرفی کرد که از اولین موبایل هایی بود که از نمایشگر 5 اینچی بهره می برد. پس از آن مسابقه برای عرضه گوشی های با نمایشگرهای بزرگ و بزرگتر بین کمپانی های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - مختلف آغاز شد و این موضوع در بازار عرصه را بر تبلت ها تنگ تر کرد.

بدون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - پشتیبانی گوگل احتمالاً در آینده نزدیک شاهد تبلت اندرویدی جدید از تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - کننده های اصلی نخواهیم بود. بر اساس گزارش موسسه تحقیقات بازار IDC در سال 2017 به تعداد 163.5 میلیون دستگاه تبلت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - روانه بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - جهانی شده، در حالی که این میزان نسبت به سال 2016 کاهشی 6.5 درصدی را تجربه کرده است.

در بین سازنده ها اپل محبوب ترین تبلت ها را عرضه می کند. از سوی دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - به نظر می رسد گوگل از عرضه نسخه اندرویدی تبلت های خود ناامید شده. در همین حال شنیده می شود که گوگل مایل است تولید کننده های بیشتری به سیستم عامل کروم برای تبلت ها روی بیاورند. فراموش نکنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - که پشتیبانی از اپ های اندرویدی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان - اکنون در سیستم عامل کروم در نظر گرفته شده است.

 

به روز رسانی:

ساعاتی پس از این موضوع «هیروشی لاکهایمر» معاون ارشد پلتفرم و اکوسیستم های گوگل در توییتی اعلام کرده به علت یک باگ که در هنگام به روز رسانی سایت روی داده بود، این بخش حذف شد. اکنون این قسمت به وبسایت بازگشته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر گلپایگان استان اصفهان

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: بتای عمومی اندروید P

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone