🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36329.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دوربین 8K سه بعدی RED از گوشی هیدروژن وان به عنوان نمایشگر سه بعدی بهره خواهد برد

در 29 اردیبهشت کمپانی «RED» سازنده دوربین های حرفه ای فیلم برداری و نیز گوشی هوشمند «هیدروژن وان» رویدادی را برگزار کرد تا برخی از قابلیت های نمایشگر سه بعدی گوشی خود را به حضار ...

در 29 اردیبهشت کمپانی «RED» سازنده دوربین های حرفه ای فیلم برداری و نیز گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - هوشمند «هیدروژن وان» رویدادی را برگزار کرد تا برخی از قابلیت های نمایشگر سه بعدی گوشی خود را به حضار نشان دهد. یکی از قابلیت های جالب استفاده از این گوشی به عنوان نمایشگر روی دوربین های ضبط محتوای سه بعدی یا به عبارتی به عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - منظره - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - یاب آنها بود.

«هیدروژن وان» یک از خاص ترین گوشی های هوشمند است که انتظار می رود در سال 2018 شاهد عرضه آن به بازار باشیم. این گوشی از نمایشگری سه بعدی بهره می برد که می تواند محتوای سه بعدی را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - بدون نیاز به هیچ عینک سه بعدی نمایش دهد.

در بین کمپانی هایی که در این رویداد حضور داشتند و با RED مشارکت می کنند، نام «Lucid» به چشم می خورد، شرکتی که پیش تر دوربین مبتنی بر واقعیت مجازی « VR180 LucidCam» را معرفی کرده بود. در غرفه این شرکت دوربین عجیبی به چشم می خورد که لنزش به لوگوی RED نشانه رفته بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل

این دوربین در واقع نمونه ای معرفی نشده از RED بود که رزولوشنی 8K دارد و می تواند تصاویر سه بعدی را ضبط کند. Lucid نرم افزاری را برای دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - ها تولید کرده که به لطف آن امکان نمایش همزمان ویدیوهای سه بعدی در حال ضبط فراهم می شود، آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - هم به واسطه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - گوشی هیدروژن وان که می تواند ویدیوهای سه بعدی را نمایش دهد.

این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که در هنگام ضبط ویدیوهای سه بعدی امکان مشاهده آن به سادگی مهیا نیست و نیاز به استفاده از هدست های واقعیت مجازی است، ولی گوشی RED با نمایشگر ویژه اش این امکان را فراهم می کند.

دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - سه بعدی مورد بحث می تواند برای تولید فیلم های سینمایی با کیفیت بسیار بالا کاربرد داشته باشد. پیش از این نیز از دوربین های سینمایی RED در ضبط سه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - بعدی فیلم هایی از جمله «سه گانه هابیت» استفاده شده بود.

انتظار می رود گوشی هیدروژن وان در سال جاری میلادی با قیمت 1200 دلار روانه بازارها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرعین استان اردبیل - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اروس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
احیانا میدان قارتال سرعین سرویس کار اجاق گاز و فر ایندزیت دارید؟
پاسخ: بله در میدان قارتال شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone