🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30980.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی در حال تست سیستم عامل فیوشا روی گوشی آنر پلی است

مدت هاست که خبر توسعه سیستم عامل فیوشا توسط گوگل در رسانه های مختلف منتشر شده و هر از گاهی ابعاد تازه ای از محصول جدید اهالی مانتین ویو مشخص می شود. این بار اما ...

مدت هاست که خبر توسعه سیستم عامل فیوشا توسط گوگل در رسانه های مختلف منتشر شده و هر از گاهی ابعاد تازه ای از محصول جدید اهالی مانتین ویو مشخص می شود. این بار اما نکته جالب، حضور نام یکی از محصولات هواوی در کنار فیوشا به عنوان نخستین تلفن هوشمند برای تست سیستم عامل مذکور است.

گوگل و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هواوی پیش از این هم همکاری های موفقیت آمیزی داشته اند که مهم ترین نمونه آن، تلفن هوشمند نکسوس 6P است. به همین خاطر منطقی به نظر می رسد که این دو شرکت بار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیگر وارد همکاری با هم شوند و این بار سیستم عامل انقلابی بعدی گوگل را روی گوشی آنر پلی هواوی تست کنند.

گوشی های مجهز به چیپست کایرین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 970 در آینده از سیستم عامل فیوشا پشتیبانی خواهند کرد

در طول یک سال گذشته، مهندسان هواوی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پست های عمومی زیادی درباره هسته سیستم عامل فیوشا منتشر کرده اند که البته هیچکدام - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تا کنون به فعالیت جدی کمپانی اشاره نداشته است. اما حالا یکی از مهندسان کمپانی چینی در پست جدیدی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مستقیماً به فعالیت هواوی در زمینه اجرای فیوشا با استفاده از چیپست کایرین 970 اشاره کرده که نخستین گوشی تحت آزمایش برای این کار، آنر پلی بوده است.

پیام مورد بحث مشخصاً به بوت شدن دستگاه با Zircon (هسته فیوشا) اشاره دارد، اما درباره سایر لایه های عملیات صحبتی به میان نیامده و فعلاً نمی توان درباره قابلیت های فیوشا در عمل اظهار نظر کرد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که اتفاق اخیر گام جدیدی در مسیر توسعه سیستم عامل فیوشا بوده و کمپانی هواوی را - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به عنوان نخستین تولیدکننده ای که محصولش را در پروژه جدید گوگل دخیل کرده، مطرح می کند.

گفتنی است علاوه بر موبایل گیمینگ آنر پلی، سایر محصولات هواوی که از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چیپست کایرین 970 بهره - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می برند نیز احتمالاً در آینده از فیوشا پشتیبانی خواهند کرد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که این مدل ها عبارت اند از:

  • میت 10
  • میت 10 پرو
  • میت 10 پورشه دیزاین
  • P20
  • P20 پرو
  • Mate RS پورشه دیزاین
  • نووا 3
  • آنر V10
  • آنر 10
  • آنر نوت 10
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone