🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30623.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رشد 2 برابری استفاده از خدمات رومینگ دیتای ایرانسل در اربعین حسینی(ع)

ایرانسل به همراه دیگر اپراتورها خدمات مختلفی را برای زائرین اربعین حسینی برگزار کردند و حالا بر اساس آمار ارائه شده توسط ایرانسل، مشترکان این اپراتور در مدت ارائه خدمات ایرانسلی، 2 برابر بیشتر از ...

ایرانسل به همراه دیگر اپراتورها خدمات مختلفی را برای زائرین اربعین حسینی برگزار کردند و حالا بر اساس آمار ارائه شده توسط ایرانسل، مشترکان این اپراتور در مدت ارائه خدمات ایرانسلی، 2 برابر بیشتر از خدمات ارائه شده در اربعین حسینی (ع) سال 96 استفاده کرده‌اند. ایرانسل امسال علاوه‌ بر ارائه 10 مگابایت دیتای رایگان روزانه به زائران اربعین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - حسینی (ع)، بسته‌های ویژه‌ای نیز ارائه داد که کاربران از آن استقبال خوبی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - بعمل آوردند.

ایرانسل اعلام کرده که به وسیله بسته‌های ویژه خود توانسته تا ۹۵ درصد تعرفه اینترنت را نسبت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - به تعرفه آزاد کاهش دهد تا 1 میلیون و 100 هزار مشترک از خدمات ایرانسل بهره ببرند.بر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اساس آمارهای به دست آمده برای ارزیابی میزان تهیه بسته‌های دیتای ارائه شده ایرانسل در کشور عراق، امسال بسته‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - مقرون به صرفه رومینگ دیتای ارائه شده با استقبال بهتری روبرو شدند و زائران 3 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - برابر بیشتر از سال قبل اقدام به تهیه‌ آن‌ها کردند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان

علاوه بر ارائه بسته‌های ویژه اربعین حسینی (ع)، ایرانسل امسال نیز خدماتی نظیر بررسی و ایجاد پوشش و ظرفیت مناسب شبکه‌های 2G/3G/4G/WiFi در مسیرها و پایانه‌های مواصلاتی را با توجه به پیش‌بینی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - حضور تعداد بسیار زیاد زائران در این نقاط در نظر گرفته بود تا مشترکان همواره ارتباطی پایدار داشته باشند. براین اساس، ایرانسل 158سایت دائمی و موقت مخصوص پوشش‌دهی این پایانه‌ها را به آخرین تکنولوژی‌ها مجهز کرد که این تلاش‌ها منجر به استفاده بیشتر و پایدارتر مشترکان از خدمات WiFi رایگان ایرانسل در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - شد.

از دیگر اقدامات این اپراتور توسعه ظرفیت ارتباطی رومینگ بین‌الملل برای خدمات مکالمه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - و دیتا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - با اپراتورهای عراقی از طریق پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت، ایجاد بستر ارتباطی برخط بین کارشناسان فنی ایرانسل و اپراتورهای عراقی به منظور پایش لحظه به لحظه پایداری و کیفیت حداکثری خدمات رومینگ بین‌الملل نیز اشاره کرد.

نمایندگان ایرانسل با استقرار در ۱۱ نقطه از شهرهای نجف - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - اشرف، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کربلای معلی و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر بویین زهرا استان زنجان - جاده نجف به کربلا، به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به زائران پرداختند. حضور گسترده و شبانه‌روزی تیم‌های پشتیبانی در پایانه‌های مرزی، شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و طول مسیر راهپیمایی جهت راهنمایی و ارائه خدمات مورد نیاز زائران، از ۱۰ روز قبل از اربعین آغاز شد و به مدت ۲ هفته ادامه داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone