🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11948.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بررسی لغو رجیستری ۳۴۰۰ گوشی‌ موبایل در گمرک

طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران طی مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا جریان لغو رجیستری ‌و غیرفعال شدن بیش از ۳۰۰۰ گوشی موبایل که در سال گذشته و بعد از انجام تشریفات رجیستری متخلف ...

طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران طی مذاکرات صورت گرفته مقرر شد تا جریان لغو رجیستری ‌و غیرفعال شدن بیش از ۳۰۰۰ گوشی موبایل که در سال گذشته و بعد از انجام تشریفات رجیستری متخلف شناخته شده بود، بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد تا حقی از کسی تضییع نشده باشد.

از ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹ با تصمیم  ستاد مبارزه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - با قاچاق کالا و ارز هرگونه ثبت غیرحضوری تلفن‌ همراه و بعد از خروج از گمرکات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - اجرایی (مبادی ورودی) توسط مسافران ممنوع اعلام شد و باید اظهار و ثبت تلفن همراه مسافران فقط در محل مبادی ورودی و پس از احراز هویت دقیق - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - و تشخیص غیرتجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورود به کشور انجام می شد.

اما در ادامه با توجه به تبعاتی که این روش به همراه داشت به ویژه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - عدم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - رعایت پروتکل‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - بهداشتی در جریان شیوع بیماری کووید-۱۹ با اعلام گزارش گمرک ایران به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و درخواست تجدید نظر در این رابطه، مقرر شد که رجیستری بار دیگر به صورت غیرحضوری انجام و فقط در ابتدای ورود هویت مسافر و گوشی توسط بارکدخوان در حداقل زمان ثبت و مابقی فرایند به صورت غیرحضوری در سامانه همتا انجام شود.

با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - این حال از همان شروع رجیستری در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - ابتدای دی ماه، گمرک ایران اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - با توجه به سوء استفاده برخی از فضای سامانه، نسبت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - به غیر فعال شدن رجیستری حدود ۳۴۰۰ گوشی اقدام شده است.

با وجود تذکر سامانه، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - بازهم خلاف آن عمل شد

معاون فنی گمرک ایران در این مورد توضیحات بیشتری ارائه کرد و با اشاره به روند رجیستری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - گوشی تلفن همراه به صورت غیر حضوری و در مبادی ورودی  گفت: - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - «طبق بخشنامه مربوطه هر مسافر ورودی به ایران سالانه صرفا یک گوشی تلفن همراه می‌تواند با خود وارد و ثبت کند اما در صورتی که در هنگام اجرا برخی افراد  نسبت به رجیستری تعداد بیشتری گوشی اقدام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - کنند یا با گذرنامه تعداد بالاتری را ثبت کرده باشند با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - آنها برخورد و رجیستری لغو یا این گوشی‌ها عملا غیر فعال می‌شود.»

:«مهرداد جمال ارونقی» ادامه داد: «این در حالی است که در هنگام هر بار ورود به سامانه برای رجیستری، پیام هشدار اعلام و بعد از پذیرش توسط متقاضی، امکان انجام مراحل رجیستری وجود دارد. از این رو در صورتی که با یک گذرنامه بیش از یک گوشی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - رجیستر شود وجه واریزی بابت حقوق ورودی برگشت داده نخواهد شد و با متخلفان برخورد می‌شود.»

وی با اشاره به این که در دی ماه سال گذشته و در ابتدای شروع رجیستری برخی افراد سودجو از این فضا سواستفاده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - کرده و تعداد زیادی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - گوشی تلفن همراه با یک گذرنامه رجیستر کرده بودند یادآور شد:  «طی بررسی‌های صورت گرفته توسط سامانه‌های مرتبط، رجیستری بیش از ۳۴۰۰ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - گوشی لغو و افراد خاطی توسط ستاد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر مراجع مورد رصد قرار گرفتند.»

برخی مدعی رجیستری قانونی هستند

ارونقی  با بیان این که در این مدت پیگیری‌های زیادی از سوی صاحبان گوشی‌های غیر فعال شده و همچنین اتحادیه مربوطه برای بررسی وضعیت این گوش‌ ها صورت گرفت  گفت: این در حالی است که ادعای تعداد زیادی از افراد از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - این حکایت دارد که گوشی‌های تلفن همراه آنها  به صورت کاملا قانونی ثبت و رجیستر شده است. از این رو درخواست کردند تا بار دیگر شرایط آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

 نتایج به زودی اعلام می‌شود

به گفته ارونقی با توجه به این که موضوع از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است طی مذاکرات صورت گرفته از طریق معاونت فنی گمرک - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - ایران و  معاونت حقوقی این سازمان با دستگاه‌های مربوطه مقرر شد تا برای ممانعت از تضییع حقوق ذی نفعان بررسی‌های لازم انجام شود و در دستور کار قرار گیرد که نتیجه این رسیدگی‌ها تا هفته آینده اعلام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر قزوین استان زنجان - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خورسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب جسارتا شرکت شما منطقه قزوین کار انجام میده
پاسخ: بله در شهر قزوین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone