🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37856.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تفاوت‌های شخصیتی میان آیفون دوستان و طرفداران اندروید

به طور کلی شخصیت‌ انسان‌ها در طول زندگیشان بارها تغییر می‌کند و همزمان تفاوت هایی اساسی میان ویژگی های شخصیتی هر فرد با دیگری هم وجود دارد. مسلماً خصوصیات اخلاقی یک گیمر خانه نشین با ...

به طور کلی شخصیت‌ انسان‌ها در طول زندگیشان بارها تغییر می‌کند و همزمان تفاوت هایی اساسی میان ویژگی های شخصیتی هر فرد با دیگری هم وجود دارد. مسلماً خصوصیات اخلاقی یک گیمر خانه نشین با یک ورزشکار فعال تفاوت‌های زیادی با هم دارند. اکنون مشخص شده که این مسئله در انتخاب نوع گجت‌ها نیز تاثیر می‌گذارد چرا که محققان از وجود تفاوت‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - شخصیتی میان آیفون دوستان و طرفداران اندروید خبر می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان

محققان دانشگاه روانشناسی لینکلن انگلستان با تحقیق در زمینه‌ی تفاوت‌های شخصیتی میان آیفون دوستان و طرفداران اندروید متوجه شده‌اند که انتخاب مدل تلفن هوشمند می‌تواند نشان‌دهنده‌ی خصوصیاتی در شخصیت آنها باشد.

صاحبان موبایل‌های اندرویدی صادق، فروتن و دوست‌داشتنی هستند

در این تحقیقات ابتدا از ۲۴۰ نفر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - پرسیده شد که از نظر آنها، صاحبان آیفون چه خصوصیت‌های اخلاقی منحصر به فردی دارند. سپس همین نفرات پرسش دیگری را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - پاسخ داده و به نوعی شخصیت طرفداران - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - موبایل‌های اندوریدی را توصیف کرده بودند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان

مرحله‌ دوم پژوهش نیز بدین منوال صورت گرفت که لیست تهیه‌ شده از تفاوت‌های شخصیتی میان آیفون دوستان و طرفداران اندروید ، با خصوصیات ۵۳۰ نفر سنجیده شد تا مشخص شود لیست مذکور چه مقدار به حقیقت نزدیک است.

آیفون‌داران می‌خواهند با کلاس به نظر برسند

تحقیقات اولیه نشان می‌داد که از نظر مردم کاربران اندروید صادق، فروتن و دوست‌داشتنی هستند اما آیفون‌داران شخصیت‌هایی برونگرا و شلوغ دارند. با این حال، تحقیقات دوم نشان‌ داد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - که برداشت‌ انسان‌ها نمی‌تواند همیشه تمامی حقایق را در نظر گرفته و درست باشد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان

از نظر کارشناسان، کاربران اندروید گوشی‌هایی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - انتخاب کنند که شبیه به یکدیگر نبوده و به خصوصیات‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - اخلاقیشان نزدیک باشند اما آیفون‌داران سعی می‌کنند برای شخصیت خود اهمیت قائل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - شده و فارغ از ویژگی‌های سخت افزاری، یک موبایل با کلاس و گران داشته باشند. بدین ترتیب صداقت و فروتنی از صفات بارز کاربران اندروید به حساب می‌آید.

«هدر شاو» سرپرست این تحقیق علمی، در این زمینه می‌گوید:

«انتخاب گوشی، اولین مرحله از شخصیت سازی تلفن هوشمند را شکل می‌دهد که می‌تواند اطلاعات زیادی از افراد به ما - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قوچان استان خراسان - بدهد. تلفن‌های هوشمند کم کم به یک مدل دیجیتالی کوچکی از کاربرانشان تبدیل شده‌اند. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران علاقه ندارند گوشیشان چک شود چرا که ممکن است از این راه به برخی خصوصیاتشخصیتی آنها پی برد.»

تماشا کنید: ویدیوهای جدید اپل برای ترغیب اندرویدی ها به خرید آیفون

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone