🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24577.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

محصولات جدید پاناسونیک در CES؛ از اولین هدفون واقعاً بی سیم تا ساندبار گیمینگ

پاناسونیک در نمایشگاه CES بسیار پرکار بوده و چندین و چند مدل مختلف از هدفون‌های بی سیم، ایرباد‌های واقعا بی سیم و یک ساندبار را به نمایش گذاشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید ...

پاناسونیک در نمایشگاه CES بسیار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - پرکار بوده و چندین و چند مدل مختلف از هدفون‌های بی سیم، ایرباد‌های واقعا بی سیم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و یک ساندبار را به نمایش گذاشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا مشخصات فنی این محصولات را مرور کنیم.

اول با ایربادهای واقعاً بی سیم شروع کنیم. پاناسونیک ۳ مدل مختلف با نام‌های RZ-S500W، RZ-S300W و یک مدل دیگر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - به نام EAH-AZ70W را به نمایشگاه CES آورده است که همگی در زیر برند تکنیکس «Technics» قرار می‌گیرند.

ایربادهای RZ-S300W و RZ-S500W کنترل‌های لمسی را به کاربران هدیه می‌دهند. علاوه بر آن هدفون‌های واقعاً بی سیم پاناسونیک، از میکروفون‌های داخلی MEMS بهره می‌برند و همچنین در مقابل عرق نیز مقاوم هستند (IPX4). هر کدام از گوشی‌ها اتصال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - بلوتوث جداگانه خود را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خواهند داشت و علاوه بر آن، از اپ Audio Connect پاناسونیک نیز پشتیبانی می‌کنند تا کاربران بتوانند تنظیمات صدای مختلف را برای هدفون‌های خود انتخاب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - کنند. این برنامه‌ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - همچنین میزان باتری و موقعیت مکانی هر گوشی را نیز به کاربر نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان

علاوه بر ویژگی‌های بالا، هدفون RZ-S500W، از تکنولوژی حذف نویز دوآل هیبرید نیز پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی حذف نویز فید فوروارد و فیدبک را با واحد پردازش صوتی آنالوگ / دیجیتال ادغام کرده است. هدفون EAH-AZ70W نیز تقریبا همان ویژگی‌های مدل RZ-S500W را دارد با این تفاوت که میزان شارژدهی آن و درایور‌های استفاده شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - در این هدفون کمی متفاوت‌تر است.

این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - هدفون از درایورهای ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند که به روکش گرافنی مجهز شده و به گفته کمپانی ژاپنی، صدای زیر و بالای تفکیک شده‌تری را برای کاربران - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - به ارمغان خواهد آورد. باتری هدفون EAH-AZ70W نیز ۶ ساعت دوام خواهد داشت و کیس آن نیز می تواند ۱۸ ساعت اضافه‌تر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - شارژدهی را در اختیار کاربران قرار دهد. تمامی این هدفون‌های واقعاً بی سیم پاناسونیک، از هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان

علاوه بر این ۳ مدل هدفون واقعاً بی سیم، پاناسونیک ۳ مدل هدفون وایرلس نیز به نمایشگاه CES آورده است. هدفون‌های RB-M500B، RB-M300B و RB-M700B همگی از درایور‌های ۴۰ میلی‌متری استفاده می‌کنند و صدای باس آن‌ها نیز از طریق ویژگی XBS عمیق، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - تقویت می‌شود. علاوه بر این، دو مدل RB-M500B و RB-M700B از محفظه‌ای با قابلیت تنظیم خروجی هوا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - ساخته شده‌اند تا کاربران بتوانند میزان هوای خروجی را دستی تنظیم کنند و صدای باس طبیعی‌تری بشنوند.

ساندبار جدید این کمپانی نیز SC-HTB01 نام دارد که با همکاری کمپانی بازی‌سازی اسکوئر انیکس ساخته شده است. این ساندبار مخصوص گیمرهاست و پروفایل‌های مختلفی برای انواع بازی‌ها دارد. ساندبار پاناسونیک از تکنولوژی‌های DTS:X و DTS: Virtual X پشتیبانی می‌کند تا صدای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بندرترکمن استان گلستان - با کیفیتی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. این ساندبار خروجی‌های HDMI و بلوتوث را نیز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone