🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28133.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی لپتاپ های گیمینگ بر پایه سخت افزارهای جدید اینتل و انویدیا

اینتل و انویدیا از نسل جدید سخت افزارهایشان برای لپتاپ های گیمینگ رونمایی کردند. در حالی که اینتل پردازنده Core نسل 9 را برای لپتاپ های گیمینگ معرفی کرده، انویدیا نیز از سری 16 ام ...

اینتل و انویدیا از نسل جدید سخت افزارهایشان برای لپتاپ های گیمینگ رونمایی کردند.

در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - حالی که اینتل پردازنده Core نسل 9 را برای لپتاپ های گیمینگ معرفی کرده، انویدیا نیز از سری 16 ام GPU های مدل GTX برای بودجه های پایینتر رونمایی کرده است.شرکت های سازنده نیز سیستم های جدیدشان را بر پایه این تکنولوژی ها معرفی کردند که در ادامه این مقاله به اختصار معرفی خواهند شد .

ایسر

لپتاپ های  Predator Helios 300 ،Nitro 7 ،Nitro 5 و Aspire 7 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - شرکت ایسر از یک پردازنده 2.6 گیگاهرتزی Core i7-9750H به عنوان پردازنده اصلی و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - گرافیک GTX 1650 Max-Q یا GTX 1660 Ti بسته به مدلشان استفاده می کنند. با اینکه ایسر قیمت دقیق دستگاه هایش را اعلام نکرده اما با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - توجه به سابقه لپتاپ های این شرکت باید انتظار قیمت بالایی نسبت به سایر برندها داشت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران

ایسوس

شرکت ایسوس در عرصه تولید لپتاپ های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - گیمینگ جاه طلبی زیادی دارد. این شرکت برای به روز رسانی سه گانه  مدل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - Zephyrus هرکدام را به پردازنده های جدید انویدیا و اینتل مجهز کرده است. مدل های قوی تر این سری با نام های Zephyrus S و Zephyrus M - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - از پردازنده Core i7-9750H استفاده کرده و تا سقف 32 گیگابایت رم دارند. این سیستم ها به صورت پیش فرض از کارت گرافیک های RTX 2060 یا 2070 بهره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - می گیرند که این به معنی گرفتن بهترین عملکرد در اجرای بازی هاست.

هیجان انگیزترین عضو جدید این خانواده لپتاپ میان رده Zephyrus G است. این مدل از سی پی یو AMD Ryzen 7 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - استفاده می کند و در کنار آن کارت گرافیک GTX 1660 Ti هم قرار گرفته است. همین باعث شده که لپتاپ گیمینگ میان رده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - ایسوس یک گزینه مناسب  و مقرون به صرفه باشد. البته گفته می شود ایسوس برنامه هایی برای معرفی مدل های ارزانتر هم دارد. از دیگر مشخصات این سیستم رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه SSD است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران

لنوو

لنوو همراه با معرفی لپتاپ های گیمینگ IdeaPad قرار است از چند مدل ارزان تر هم رونمایی کند. همه این لپتاپ ها به نسل 9 پردازنده Core مجهز شده اند. L340 احتمالا در دسترس ترین مدل این برند باشد که با قیمت 870 دلار عرضه می شود. صفحه نمایش این لپتاپ 15 اینچ است ( مدل 17 اینچی 920 دلار قیمت گذاری شده ) و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - از کارت گرافیک GTX 1650 استفاده می کند.

برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - مدل های بعدی باید پول بیشتری هم پرداخت کرد. مدل Y7000 با گرافیک GTX 1660 Ti یا RTX 2060T با قیمت پایه 1200 دلار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - قیمت گذاری شده است. همچنین مدل Y540 که صفحه نمایش 15 اینچی دارد 1210 دلار هزینه خواهد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - داشت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران

ام اس آی

شرکت ام اس آی هم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - مثل سایر رقبا لپتاپ های گیمینگ اش را با سری جدید پردازنده های انویدیا و اینتل به روز رسانی کرده است. مدل های GE ،FE ،FL ،GP - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - ،GS - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - و GT با گرافیک های GTX 16 یا GTX 20 معرفی شده اند. از سوی دیگر مدل های GE63 Raiders ،GE75 ،GS Stealth و GT Titan از گرافیک RTX 2080 بهره می گیرند و مدل های بالاتر با گرافیک RTX 2060 یا GTX 1660 Ti عرضه خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران

ریزر

این شرکت ممکن است - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - کمیت زیادی در معرفی محصولاتش نداشته باشد اما سعی کرده این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - موضوع را با بالا بردن کیفیت جبران کند. مدل های Blade 15 Basic ،Blade 15 Advanced و Blade Pro 17 همگی از پردازنده نسل جدید اینتل به همراه کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - و نمایشگرهای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - متنوع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - استفاده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - می کنند.
مدل Blade 15 Basic به کارت گرافیک RTX 2060، نمایشگر 144 هرتز با کیفیت تصویر 1080p، باتری 65 وات ساعتی و سه عدد پورت یو اس بی 3.1 مجهز خواهد بود. مدل advanced این لپتاپ با RTX - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - 2080 Max-Q و نمایشگر 4K OLED سخت افزاری قدرتمندتر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - در اختیار گیمرها قرار خواهد داد. این دو مدل از سوی ریزر به ترتیب 1999 و 2399 دلار قیمت گذاری شده اند.

شرکت ریزر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - مدل giant Blade Pro 17 را نیز برای کاربرانی که بودجه بیشتری در اختیار دارند معرفی کرده است. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران - این مدل مجهز به کارت گرافیک RTX 2060 با قیمت 2499 دلار و یا RTX 2080 Max-Q با قیمت 3199 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زیراب استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جهان خاتون نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خوب هستید؟ آیا سمت بهار زیراب تعمیر لباسشویی فریجیدر FWF824A5W هم دارید.
پاسخ: بله در بهار شهر زیراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone