🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17364.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت توقف پشتیبانی از ادوبی فلش پلیر را شروع کرد

مایکروسافت با انتشار آپدیت حذف دستی ادوبی فلش پلیر از ویندوز پروسه پاکسازی این نرم افزار و متعلقات آن را از اکوسیستم خود شروع کرد. مایکروسافت پروسه حذف ادوبی فلش از اکوسیستم خود را با ...

مایکروسافت با انتشار آپدیت حذف دستی ادوبی فلش پلیر از ویندوز پروسه پاکسازی این نرم افزار و متعلقات آن را از اکوسیستم خود شروع کرد.

مایکروسافت پروسه حذف ادوبی فلش از اکوسیستم خود را با انتشار آپدیت دستی برای ویندوز ۱۰ و ۸.۱ آغاز کرد. اینترنت اکسپلورر ۱۱ و نسخه قدیمی مرورگر اج پشتیبانی از ادوبی فلش را در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۱۳۹۹) متوقف می‌کنند و نسخه جدید اج نیز از ژانویه ۲۰۲۱ به پشتیبانی از آن خاتمه می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران

مایکروسافت اعلام کرد که پس از ۱۱ دی ماه این شرکت دیگر بروزرسانی امنیتی ادوبی فلش پلیر برای برای اینترنت اکسپلورر ۱۱ و نسخه قدیمی اج را منتشر نمی‌کند. این شرکت اضافه کرد که از ژانویه ۲۰۲۱ فلش پلیر به طور پیش‌فرض غیرفعال خواهد شد و تمامی نسخه‌های قدیمی‌تر از KB4561600 که در ژوئن ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - منتشر شده‌اند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - مسدود خواهند شد. علاوه بر این منابع قابل دانلود مرتبط با فلش پلیر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - که در سرورهای مایکروسافت میزبانی شده‌اند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - نیز از دسترسی خارج می‌شوند.

مایکروسافت برای حذف دستی فلش پلیر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - آپدیت KB4577586 را منتشر کرده است. مایکروسافت اضافه می‌کند که این آپدیت به زودی از طریق‌ بخش Windows Update به عنوان یک بروزرسانی اختیاری قابل دانلود خواهد شد. مایکروسافت افزود از تابستان سال ۲۰۲۱ تمام APIها، Group Policyها و اینترفیس‌های کاربری که به طور ویژه رفتار ادوبی فلش پلیر را مدیریت می‌کنند را با انتشار آپدیت حذف - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - می‌کند.

مایکروسافت تأکید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - می‌کند که همچنان به انتشار آپدیت‌های امنیتی و حفظ سازگاری ویندوز و مرورگرهای این شرکت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - با ادوبی فلش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - پلیر تا پایان سال ۲۰۲۰ ادامه می‌دهد.

برای دانلود آپدیت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - KB4577586 می‌توانید به سایت مایکروسافت مراجعه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - کنید. مایکروسافت هشدار می‌دهد که این آپدیت پس از نصب قابل حذف - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بهشهر استان مازندران - نیست، بنابراین اگر پس از پاک کردن فلش پلیر نیاز به استفاده از آن پیدا کردید باید سیستم را از طریق System Restore به قبل از نصب آپدیت عقب برده و یا ویندوز را دوباره نصب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone