🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19670.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تجهیز ۱۰۰ هزار خودرو اسنپ به جداکننده فضای راننده خودرو

با افزایش آمار مبتلایان و شیوع مجدد کرونا، اسنپ تصمیم گرفته راهکارهای عملی را برای افزایش کیفیت بهداشت سفرهای خود در دستور کار قرار دهد. توزیع جداکننده‌ فضای راننده و مسافر یکی از این اقدامات ...

با افزایش آمار مبتلایان و شیوع مجدد کرونا، اسنپ تصمیم گرفته راهکارهای عملی را برای افزایش کیفیت بهداشت سفرهای خود در دستور کار قرار دهد. توزیع جداکننده‌ فضای راننده و مسافر یکی از این اقدامات بود که پیش‌تر توسط این تیم انجام شد و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - تا به امروز این شرکت در طول ۲ماه توانسته ۱۰۰هزار خودرو از ناوگان خود را در سراسر ایران به این امکان مجهز کند و با توجه به استقبال کاربران، اسنپ اعلام کرده توزیع جداکننده‌ها ادامه می‌یابد.

در فاز اول این طرح قرار بود جداکننده‌ها تنها به ۳هزار راننده فعال اسنپ در شهر تهران تعلق گیرد، اما استقبال به قدری بود که این عدد در زمان کوتاهی به ۱۰۰هزار خودرو در تمام ۳۱ استان کشور افزایش یافت و اسنپ برای تحقق این موضوع تلاش زیادی کرد.

گفتنیست برای توزیع جداکننده‌ها اولویت با کاربران - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - راننده‌ای است که در اسنپ فعالیت بیشتری دارند، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - اما سایر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - متقاضیان هم می‌توانند از این امکان استفاده کنند. کاربران راننده‌ای که متقاضی دریافت جداکننده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - هستند می‌توانند با مراجعه به سایت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - باشگاه رانندگان اسنپ، بخش دفتر خدمات غیرحضوری، با کارشناس شهر خود ارتباط برقرار کنند تا راهنمایی‌های لازم برای دریافت جداکننده صورت گیرد. لازم به ذکر است که جداکننده‌های فضای خودرو که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران راننده قرار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌گیرد قابلیت جمع شدن دارند و کاربر می‌تواند در مواقع غیر ضروری آن‌ها را از خودرو خارج کند.

علاوه بر توزیع جداکننده‌ها اسنپ استفاده از ماسک در سفر را برای رانندگان اجباری کرده و همزمان با شیوع کرونا از تمامی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - کاربران راننده و مسافر خود درخواست - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - کرد تا در سفرهای اسنپی حتما از ماسک استفاده کنند. شایان ذکر است برای نظارت بهتر در این باره گزینه «عدم استفاده از ماسک» در بخش «بازخورد سفر» اپلیکیشن مسافر اضافه شد تا اگر راننده‌ای ماسک نداشت، مسافر در پایان سفر بتواند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اصفهان استان اصفهان - این موضوع را به پشتیبانی گزارش دهد. همچنین برای رانندگان هم به طور متقابل این امکان وجود دارد تا در صورتی که مسافری ماسک ندارد، به تیم پشتیبانی اطلاع دهند تا به این ترتیب  نظارت بیشتری بر فرهنگ‌ استفاده همگانی از ماسک وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone